czwartek, 10 listopada 2011

Hello November.

All the other kids with the pumped up kicks
you better run, better run, outrun my gun.


Dziś już całkiem jesiennie. Jest zimno, a co gorsze, przed szesnastą robi się taki zmrok, że robienie fajnych zdjęć na zewnątrz można sobie wybić z głowy. Dziś nam się udało, dlatego przedstawiam Wam jesienny zestaw, w skład którego wchodzi jeden z moich ulubionych ażurowych, kremowych swetrów, zestawiony z shortami w kolorze zgniłej zieleni. Bardzo lubię połączenie kremu, brązu i zieleni (typowo jesiennych kolorów), dlatego o tej porze roku bezkarnie ich nadużywam. Botki, botki, botki... Wysokie wiązane botki kupiłam w Centro podczas otwarcia Millenium Hall, bo tak mi się spodobały (nawet bardziej spodobała mi się ich cena), że musiałam je kupić.

Kawa za kawą z Krakowianką, zmiana tematu. Scenariusz i dużo wina. Będziemy aktorzyć, ja będę wydawać córkę za mąż, będziemy dużo grać, dużo śpiewać i tańczyć. Zapraszam wszystkich, którzy mieszkają w moich okolicach (i nie tylko) za tydzień w niedzielę do naszego Domu Kultury, gdzie jeszcze raz wystawimy "Na wsi wesele!". Rozszerzona wersja, jeszcze lepsza niż 3 lata temu, dlatego gwarantuję 2 godziny wspaniałej zabawy podczas naszego występu. 20 listopada, niedziela - wbić w grafik. Enjoy!


Kurtka i spodenki: Next. Sweter, czapka: H&M. Buty: Centro. Torebka: Dunnes Stores.


+ zachęcam do polubienia Kasia Skalska na Facebooku >KLIK<, gdzie bywam między wpisami na blogu, bywam częściej.

3 komentarze:

  1. Rewelacyjna stylizacja ! pięknie wyglądasz ! i ten warkocz !!! bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! wyglądasz świetnie! buty są rewelacyjne :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pochlonelo mnie bez reszty;)
    Swietny blog.. :))
    Swietna TY :))
    Pozdrawiam raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń