czwartek, 3 listopada 2011

Paczka od www.bobyy.pl, czyli kilka sposobów na jesienne długie wieczory.


Rozchorowałam się. Gardło mi wysiadło, rozwaliło mnie na łopatki, dlatego dziś nie pokażę Wam stylizacji z moimi nowymi Stylowymi Butkami, a pokażę Wam prezent, który pasuje idealnie do zaistniałych sytuacji.
Nie jestem typem osoby, która przechodząc koło księgarni wchodzi do niej i wychodzi z ciekawą książką, nie jestem też typem mola książkowego. Ale też nie oznacza to, że nie czytam wcale. Tak jak nałogowo kupuję przeróżne magazyny, tak książki rzadko. Jednak mimo wszystko moja biblioteka jest bardzo okazała i różnorodna. Najczęściej książki dostaję, tak jak i dziś. Dziś dziękuję osobom, które kompletowały dla mnie paczkę z www.bobyy.pl, ponieważ znajdują się w niej perełki, które w najbliższym wolnym czasie na pewno pochłonę w całości.


Poniżej kilka wybranych, które pójdą na pierwszy odstrzał, które są strzałem w dziesiątkę dla mnie.
Nina Garcia - "Mała Czarna Księga Stylu"


Debiutancka płyta Kamili Kraus "Brajlem". Nie słyszałam wcześniej ani o tej pani, ani o tej płycie, jednak zawsze jestem otwarta na nowe doświadczenia muzyczne. Połączenie jazzu i poezji śpiewanej. Jeśli ktoś lubi Janusza Radka (tak jak ja), płyta na pewno przypadnie mu do gustu.
 

Ta książka jest mistrzostwem! Książka kucharska "Gotuj i chudnij" autorstwa czterech szalonych kobiet, które możemy oglądać w TVN Style w programie kulinarnym o tym samym tytule. Ich przepisy są genialne i banalne do wykonania, a książka pisana jest bardzo przyjemnym językiem, przez co od razu ma się ochotę iść szaleć w kuchni i ... podobno chudnąć :-)


Magazynów z grupy Hubert Burda Media nigdy u mnie za wiele. Kalendarzy i notatników również ;-)


A jak tylko uda mi się pokonać gardło, zrobię zdjęcia z moimi całkiem nowymi Stylowymi Butkami, które są przepiękne i w których się od razu zakochałam :) Poniżej one, a następnym razem w komplecie z resztą. Enjoy!


6 komentarzy:

  1. potęzna dawka wiedzy :) świetny post

    OdpowiedzUsuń
  2. łał! Super książki! W jaki sposób wpadłas w ich posiadanie od bobby.pl ?

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe buciki, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. buciki godne pozazdroszczenia, wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem książki "Mała Czarna Księga Stylu" czy wskazówki są takie zostaw biały i czarny kolor w szafie bo Nina często jest w takich właśnie kolorach?

    OdpowiedzUsuń