wtorek, 29 listopada 2011

Rimmel London LipsticLove i wywiad dla Stylowych Butków.


Dziś obiecana szminka, którą wykorzystałam w metamorfozie Pin up (wpis z metamorfozą tu -KLIK). Jest to chyba najbardziej intensywna czerwień z tej serii, Alarm 170, marki Rimmel London. Przy okazji przedstawiam wam też dwie inne tej firmy, które mają również ciekawe kolory - Pink Blush 006 (wykorzystana w metamorfozie Chanel - KLIK) to cukierkowy róż pomieszany z pudrowym, a Asia 077 doskonale podkreśla kolor ust, przez co uzależniłam się od niej na co dzień. Jak widać bazuję na szminkach Rimmel London i polecam, ponieważ można je dostać praktycznie w każdej drogerii i są niezwykle trwałe, wydajne i tanie (około 16 złotych). Dobrze się na nich pracuje, polecam ;-)

Alarm 170:

Pink Blush 006:

Asia 077:

A dla tych, którzy nie śledzą mojego facebooka, bądź jeszcze nie widzieli, klikając w poniższy baner przekierowuję na stronę www.stylowebutki.pl, gdzie ukazał się wywiad, w którym piszą o tym, jak zostałam śliczną blondynką stylowych butków (za każdym razem kiedy to powtarzam, uśmiecham się szyderczo ;>), która w czerwonych szpilkach zrobiła furorę na ich facebookowym profilu, jak powstał blog i czy nazywam się szafiarką. Dobrze i fajnie piszą, zapraszam do przeczytania ;-)

9 komentarzy:

  1. kolor Asia 077 wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pinkt to moja faworytka. Ma piękny kolor. Idealnie do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są świetne jednak najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia szminka (Asia 007) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiego podkładu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. jakiego podkladu uzywasz pytam po raz kolejny... jesli moglabys odpisac, odpisz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia077 wygląda najładniej, bardzo pasuje do Ciebie ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja w dzień 18-tych urodzin zainwestowałam w alarm 170 - jest cudowna ! jutro na 18-tkowej imprezie będzie grała pierwsze skrzypce ;)
    dzięki za ten post ! :D

    OdpowiedzUsuń