wtorek, 15 listopada 2011

Wishlist, czyli list do Świętego Mikołaja.

Byłam grzeczna, na pewno grzeczniejsza niż w tamtym roku, dlatego pozwoliłam sobie na odrobinę szaleństwa. Oto moje najnowsze must have, które ostatnio wymarzyły mi się, do zrealizowania w pierwszej kolejności, w miarę możliwości.

Krótkie, sztuczne futro. W tym roku żaden z ogólnodostępnych w sieciówkach płaszczy na zimę nie podoba mi się, a w czymś chodzić muszę, dlatego dla odmiany futro, jeśli znajdę odpowiednie. A jedno na oku już mam. 


Czarna koronkowa mini z rękawami. Klasyk dobry do wszystkiego i na każdą okazję. W tym roku marzy mi się na Sylwestra. Prócz asos.com nie mam zielonego pojęcia, gdzie rozpocząć szukanie, dlatego gdyby ktoś gdzieś widział, to za wszelkie info będę wdzięczna.


Półmęskie botki do kostki, najlepiej czarne. Mega wysokie na zimę już mam, teraz potrzebuję bardziej uniwersalnych. (Ja wiem, że tu powinny być Louboutiny albo co najmniej Jimmy Choo, ale aż tak grzeczna nie byłam.)



Jedną z trzech torebek, kolejność nieprzypadkowa. Pierwsza - karmelowa torebka z Zary, którą kupuję już pół roku i dalej jej nie mam.


Druga - Mizensa Jacky, klasyk.


Trzecia - Roma z czarnego krokodyla, od Sabriny Pilewicz. ( I jeśli nie Święty Mikołaj, to nie zapowiada się, że w najbliższej przyszłości będę ją mieć.)



Dodatków mam mnóstwo i mogłabym powiedzieć, że na razie nie potrzebuję niczego, ale fajnym, złotym lub srebrnym zegarkiem na męskiej bransolecie, nie pogardziłabym. Podobnie jak z powyższą torebką z Zary, kupuję już dawno, a jeszcze nie kupiłam.



A na koniec, najbardziej przyziemnie i kosmetycznie uszczęśliwi mnie niebieski BIOVAX, Loreal Lash Architect 4D lub Miss Dior Cherie, bo mi się kończą, a ich nigdy za wiele w mojej kosmetyczce ;-)


Rozkręcać się mogę dużo bardziej, ale podliczając to wszystko, cena i tak wychodzi w kosmos, dlatego póki co, w tym roku więcej materialnych życzeń nie mam. Reszta po nowym roku ;-)

(Zdjęcia wykorzystane we wpisie dostarczyli mi www.asos.com, www.zara.com, www.sabrinapilewicz.com, www.lorealparis.pl i www.etorebka.pl)

6 komentarzy:

  1. co do sukienki, to możesz taką kupić na www.loelstyle.com. Ja tam jeszcze nie kupowałam, ale słyszałam, że rzeczy są dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie zielone futerko tylko troche dluzsze widzialam ostatnio w tk maxx.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ciagle mysle nad shopperem karmelowym z zary i mysle nad nim juz tez pol roku i nie moge sie zdecydowac. Sama nie wiem czy kupic czarny czy Karmelowy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne koronkowe sukienki i tanie można znaleźć na http://junkshop07.pl/ :) Sama chcę sobie u nich kupić kreację sylwestrową ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. w h&m sa 2 jedna za 59 druga za 129 czy 149 nie pamietam ale drozsza lepsza

    OdpowiedzUsuń
  6. tzn sukienki sa w h&m

    OdpowiedzUsuń