wtorek, 22 listopada 2011

Nowości w szafie i wywiad dla Stylistka.pl.

Listonosz dziś zawalił mnie paczkami z ubraniami, a zawartość mojej szafy powoli nabiera trzech kolorów: bieli, beżu i czerni. W tym sezonie u mnie neony ustępują miejsca stonowanym kolorom, które uwielbiam. Nagle postanowiłam zamknąć się tylko w stylu klasycznym i uparcie do tego dążę. Poniżej kilka rzeczy, które nabyłam w ostatnich dniach - (pierwsze zdjęcie) bluzka o pięknym fasonie motyla oraz czarna spódnica: H&M, (drugie zdjęcie) ażurowa narzutka: New Look, bluzka z poprzedniego zdjęcia: H&M, dwie prześwitujące perełki: Zara, (trzecie zdjęcie) płaszczyk: Zara, koszula z koronkami: vintage z szafy babci, sweterek: Vero Moda i obowiązkowy w tym sezonie motyw zwierzęcy, cętki: River Island.



A klikając w poniższy baner przekierowuję Was na stronę www.stylistka.pl, gdzie pojawił się wywiad, w którym opowiadam krótko, szczerze i na temat o moich ubraniach, kosmetykach, ikonach mody i marzeniach modowych. Dobrze i fajnie piszą, zapraszam do przeczytania ;-)

12 komentarzy:

  1. świetne nabytki,ja wszędzie szukam tych prześwitujących koszul i jakoś nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie rzeczy i bardzo interesujący wywiad ;)

    Zapraszam na mojego nowego bloga, byłoby mi miło gdbybyś oceniła moją pierwszą stylizację, bo to dopiero początek i mam nadzieję ,że będzie coraz lepiej http://sunoevolook.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza bluzka motyl fajna- hmmm taka prosta do uszycia:D Gratuluję przy okazji wzmianki w nowej Burdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzki świetne wywiad również :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczy z drugiego zdjęcia są wprost fenomenalne ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. biała koszula zawsze pasuje! super :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudeńka sobie sprawiłaś ! Świetne nowości !! :)

    OdpowiedzUsuń