piątek, 16 grudnia 2011

I Ty możesz pomóc - Pajacyk.


Wspieram różne akcje charytatywne, należę do różnych organizacji niosących pomoc, nie raz pisałam tu o tym i zachęcałam Was do przyłączenia się. Dziś, korzystając z tego, że nadchodzi piękny, świąteczny okres, chciałabym ruszyć Waszymi sumieniami w sprawie najmłodszych i najuboższych. Chyba każdy słyszał o organizacji Pajacyk, pod patronatem Polskiej Akcji Humanitarnej, wspierającej dożywanie dzieci. Prócz tego, że już codzienne jedno kliknięcie na pajacyka pomaga (-KLIKAJĄC TU PRZENOSZĘ CIĘ NA STRONĘ PAJACYKA-), to dodatkowo ostatnio trafiłam na fajną rzecz, która również wspiera. O czym mówię? Mówię o biżuterii z Pajacykiem, którą możecie dostać na stronie www.lemoniq.pl (-KLIKAJĄC TU PRZENOSZĘ CIĘ NA STRONĘ LEMONIQ-). Każdy kupiony produkt z Pajacykiem wzbogaca konto akcji o 2,50 PLN - równowartość jednego ciepłego posiłku dla dziecka. Ja swoją bransoletkę już mam, teraz kolej na Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz