sobota, 3 grudnia 2011

Memo Book.


Padło 350 000 wejście na bloga, a ja w sobotnim wydaniu postanowiłam opowiedzieć Wam o Memo Bookach. Czym są Memo Booki? Są to nowej generacji zeszyty stworzone z myślą o ludziach lubiących połączenie nowoczesnych rozwiązań z trendami mody. Są to unikatowe zeszyty, w których wewnątrz zastosowano kropki, zamiast tradycyjnych kratek czy linii. Ponadto markę Memo Book wyróżnia z pośród innych zeszytów niestandardowy rozmiar większy od A5 i mniejszy od A4 oraz motyw przewodni kropek na okładkach. Zastosowane wewnątrz rozwiązanie umożliwia swobodne pisanie oraz rysowanie na kartkach.
Zeszyty Memo Book dostępne są w wersji Standard oraz Exclusive. Do produkcji okładek Memo Booków Exclusive użyto ekskluzywnych materiałów, takich jak aksamit, nakładane złoto czy srebro. Fajnie brzmi, prawda?


Marka Memo Book pojawiła się na rynku w październiku. Zeszyty nie są dostępne w każdym sklepie papierniczym, co sprawia, że są wyjątkowe. Dostałam 3 w prezencie i srebrny w fioletowe kropki od razu zauroczył mnie, mam nadzieję, że Was też ;-)


Do świata Memo Booków zapraszam ja, zaprasza strona ze sklepem www.memo-book.pl

A teraz przedświąteczny prezent od Skalskiej: przy zakupie dwóch dowolnych zeszytów marki Memo Book, trzeci otrzymacie całkowicie za darmo! - wystarczy w komentarzu do zamówienia wpisać nazwę mojego bloga: www.kasia-skalska.blogspot.com
Miłych zakupów, enjoy! ;-)

7 komentarzy:

  1. super są :) mam zamiar je zamówić, mozesz napisac do kiedy jest mozliwosc ze przy zakupie 2 zaszytow dostane nastepny gratis? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie wiem, do kiedy trwa moja promocja ;) proszę pytać u Memo Booków ;)

    OdpowiedzUsuń