sobota, 14 stycznia 2012

crazy work time + crazy winter holiday... everything is under control. ready steady go!


Wyjeżdżam na trochę. Przez nadchodzący tydzień będę upiększać świat, walcząc o kolejny stopień i kolejny zacny załącznik w moim cv. Czuję, że to będzie bardzo dobre doświadczenie, nie tylko zawodowe, co życiowe, bo przeżyć 7 dni mieszkając codziennie w innym mieszkaniu będzie nie lada dla mnie wyczynem. A jeśli mi się poszczęści i ukończę wszystko pozytywnie, 10 minut po otrzymaniu dyplomu wsiądę do pociągu i zaszyję się na jakiś czas w górach. Przez pierwszą część nie wiem czy znajdę czas na dotknięcie Internetu, przez drugą na pewno nie znajdę, więc pewnie trochę mnie tu nie będzie. Ale jak wszystko pozałatwiam, to wrócę, promis ;-) A wy sesję zaliczajcie, testy, sprawdziany, egzaminy i bawcie się dobrze na feriach zimowych, bo zima przyszła, trzeba korzystać. Enjoy! ;-)

13 komentarzy:

  1. Ja będę zaliczać test szóstych klas D:

    OdpowiedzUsuń
  2. podróże jak fajnie :)


    http://loopok.blogspot.com- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. ty to masz dobre materiały na super makijaż! :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogie dziewczyny! Potrzebne są domki dla zwierzaków, które marzną i żyją w błocie, choć dzięki dobroci ludzi zostało dla nich już trochę zrobione np. od niedawna mają siano w budach. Niestety opiekuje się nimi na co dzień jedna starsza pani, a psów obecnie jest 40, więc nie mogą tam zostać! Na pewno większość z Was ma facebooka, więc proszę wjedzie na profil "Dorota Psypilneadpocje Szymanik" i zajrzyjcie w albumy... Jeżeli Wy nie możecie adoptować żadnego z psów, to proszę kliknijcie "Udostępnij", może ktoś z Waszych znajomych będzie chciał psiurka, a jak nie znajomy, to znajomy znajomego! Proszę, Wam zajmie to parę minut, a dla jakiegoś psiaka może to oznaczać dom na resztę życia!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu od jakiegoś czasu zastanawiam się co ty studiujesz? Czy taka ilość pędzli związana jest może z kierunkiem studiów?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, możesz powiedzieć mi skąd pochodzą te pędzle? Cierpliwie czekałam na Twój powrót dlatego pytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są moje pędzle zapasowe z włosiem z lisa, kupiłam je na allegro za niecałe 200 złotych. prywatnie polecam MAC'a, na którym pracuję ;)

      Usuń
  7. aaa, sweter moich marzeń ! :)

    OdpowiedzUsuń