niedziela, 1 stycznia 2012

Happy New Year! (Bday)


Rok 2011 był chyba najbardziej bogatym w doświadczenia, przygody i szaleństwa w moim życiu, dlatego nijak nie mogę powiedzieć, że był nieudany. Dostałam Kicz Collection, dostałam zieloną Irlandię i kilka bardzo fajnych spraw, miejsc, rzeczy i osób, które pozostawiam dla siebie. Powiem jeszcze – oby więcej takich dwa tysiące jedenastych!
Na nadchodzący 2012 rok życzę Wam takiej wiary w to, że chcieć to móc, jaką ja mam teraz. Dużo uśmiechu i jeszcze więcej miłości. Żeby każda, nawet najdrobniejsza czynność przybliżała Was do bycia najszczęśliwszymi i najbardziej uśmiechniętymi osobami spośród wszystkich ludzi. I powtarzając się z poprzedniego roku - nie bierzcie wszystkiego zbyt serio, nie bójcie się i bawcie się życiem ;-)

A teraz, korzystając z tego, że dziś mam urodziny, idę się bawić. Więcej zdjęć z tego szalonego weekendu wkrótce. Enjoy!

10 komentarzy:

  1. Kocham pozytywne nastawienie! :) HNY!:)
    Magda z makilook.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej masz urodziny 1 stycznie? Zawsze zazdrościłam tej daty ludziom :)
    W takim razie wszystkiego najlepszego, a przy okazji do siego roku! Oczy był tak udany jak 2011 i lepszy :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona tym kokiem! Może jakiś post na temat jego wykonania?:)
    Wszystkiego dobrego - Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat ;)
    śliczna fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz prześliczną sukienkę! :)
    Wszystkiego najlepszego raz Szczęśliwego Nowego Roku. :* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie zdradz nam tajenice fryzury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego no i szczesliwego

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :) Wszystkiego najlepszego, aby ten 2012 okazał się jeszcze lepszy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego spełnienia marzeń życzę!
    Pięknie wyglądasz, świetna fryzura też poproszę o posta :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również chciałabym poznać tajemnicę stworzenia pięknego koczka :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń