piątek, 27 stycznia 2012

O Skalskiej, która postanowiła zawojować Podhalem.


Jestem cała, zdrowa i zakochana. Nagle poczułam, że mijam się z powołaniem, mieszkam w całkiem nieodpowiednim miejscu i to jest ten czas, kiedy trzeba to zmienić i znów rzucić się na głęboką wodę. W wielkim skrócie śmiało można zamienić "O Wandzie, która nie chciała Niemca" na "O Skalskiej, która przez przypadek została podrobioną góralką". Był śnieg, grzane wino, dużo kwaśnicy, kapela i oświadczyny. Nie dostałam etatu Ewki Drawskiej w "Szpilkach..." ale dostałam 2/10 w kwestii trudnego, góralskiego charakteru i pyskatości (co zostało podsumowane jako naprawdę dobry wynik na początek), czerwone korale i kierpce, które stanęły w szafie między szesnastocentymetrowymi szpilkami. Nie wierzę w to, co robię i zrobię, ale co tu dużo mówić, gdyby ktoś miał do wynajęcia mieszkanie, pokój w Zakopanem lub info o takowych, biorę od ręki i godnie odwdzięczam się za informację, hej!

PS Moja wiara w ludzi powróciła - dziękuję za to, że czasami Podhale również tu zagląda! Za tydzień grzane wino dla wszystkich! ;)

15 komentarzy:

  1. Katarzyno Kingo, Zakopane? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczna decyzja!! Trzymam za Ciebie kciuki:) Ja też rzuciłam wszystko i wyjechałam, aby coś zmienić w życiu.
      P.S.Zostałaś otagowana. Zapraszam do zabawy, szczegóły na moim blogu :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. świetnie wyglądasz :))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesteś, fajne zdjęcia :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie,jak gwiazda Hollywoodu! Ja również uwielbiam góry,chyba bardziej niż morze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Cie :) pięknie wyglądasz ! tak niewiele trzeba żeby nawet w takich niesprzyjających warunkach jak śnieg i zimno wyglądać tak pięknie, naturalnie a zarazem z klasa jak Ty :) ja również jestem zakochana w górach <3
    ps. wyglądasz sto razy lepiej niż Kasia Tusk w tych swoich Alpach i to bez takiego wymuszonego strojnisawego wizerunku :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ;) Widać na zdjęciach, że jesteś szczęśliwa. Czekam na więcej relacji.
    Dopiero zaczynam prowadzić bloga, więc wszelkie rady mile widziane ;)
    http://m--madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile Ty masz lat? Jesteś bardzo, bardzo ładna ,pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super :) i te "czerwone korale czerwone niczym wino ..." mam miłe wspomnienia związane z ta piosenką :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez jestem zdania co poprzedniczki ;)
    Moja mama jest goralka :) z krwi i kosci.. :))
    mam wiec sentyment do gor.. i .. uwielbiam ZAKOPANE!!
    HEJjj !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj Zakopane to moje wielkie marzenie !!

    http://justynaenbarcelona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń