piątek, 13 stycznia 2012

Oversize Zara, winter/spring 2012.


Póki jeszcze nie wyjechałam, mam dla Was swetry oversize z Zary. Model o rozmiarze, który pokochały w tym sezonie miliony kobiet na całym świecie, ale dla równowagi, model znienawidzony przez mężczyzn. Obecnie nie ma dla mnie bardziej wygodnych i praktycznych swetrów, a kiedy zobaczyłam dobre ceny w Zarze, nie mogłam Wam nie polecić. Wszystkie powyższe znajdziecie teraz na przecenach, prawie wszystkie od 49 - 99 złotych. Ja ostatnio kilka nabyłam, co prawda nie z Zary (choć mam ogromną ochotę na ten ostatni i chyba długo bez niego nie pożyję), ale jeden za krocie YSL, a kilka z secondhandów, które są równie fajne. Niestety nie jestem na tyle modna, żeby zestawić je z taką spódniczką, jak z lookbooka Zary. Oversize noszę najczęściej do legginsów, ponieważ godnie sprawują rolę ciepłych sukienek w te pseudo zimowe dni. Także, oversize jest dobry na wszystko i, co sprawdziłam, będzie dobry jeszcze przez co najmniej najbliższy sezon, więc marsz do sklepów, enjoy!

7 komentarzy:

  1. Ja też kocham oversize! szczególnie teraz, kiedy jest taka niewiadomo jaka pogoda.
    zapraszam do mnie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące- szczególnie ten drugi rząd :)

    http://loopok.blogspot.com- zapraszam na napisania komentarza i dodania do obserwowanych. Odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta kolekcja, podobają mi się wszystkie swetry. Super są:)
    http://lifebymada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń