piątek, 3 lutego 2012

Something new in my wardrobe.


- 28 st przed południem, więc ostatnią rzeczą, na którą mam ochotę jest wyjście z domu. Póki nie muszę, nadrabiam zaległości internetowe. Powiem Wam, że ostatnio nauczyłam się żyć bez internetu i... to naprawdę fajne uczucie. Jest więcej czasu na kawę ze znajomymi, nie docierają do mnie informacje o polityce w kraju i na świecie, a kiedy już sprawa niejakich ACTA ma się ku końcowi, ja... dopiero dowiaduję się, o co w tym wszystkim chodziło. Naprawdę polecam wszystkim ten stan błogiej niewiedzy i upajania się pięknem świata bez internetu. Póki co, wracając do moich -28 st za oknem, przedstawiam Wam nowości w mojej szafie. Nigdy nie byłam fanką sklepu, z którego pochodzą powyższe ubrania, ale wczoraj, będąc na rodzinnym zakupobraniu, moja mama pokazała mi powyższą kamizelkę, a ja... zakochałam się w niej! Jest ciepła, przemiła w dotyku i idealna na ten syberyjski sezon. Przeceny z 99,00 na 29,00 chyba nie muszę komentować. A kiedy szłam do kasy, staropolskim zwyczajem, nie doszłam z jedną rzeczą, a z trzema - do kamizelki dołączyły dwie spódnice dobre na wszystko. Czarną i czerwoną ściągnęłam z wieszaka bez wahania, ponieważ bardzo często chodzę w takich spódnicach i nigdy mi ich za dużo. Są jeszcze szare, białe i turkusowe, ceny też są dogodne, dlatego uważam, że gdybym spędziła więcej czasu w tym sklepie, wyniosłabym dużo więcej. Trzecia, ostatnia wyprzedaż trwa, polecam się wybrać. Enjoy!

9 komentarzy:

  1. Kamizelka jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelka jest super:) takie obniżki to ja rozumiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie przepadam za tym sklepem, ale ta kamizelka też mi wpadła w oko i jest w mojej szafie już;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez czesto chodze w takich spodnicach ale zawsze je kupowalam w H&M chyba tez musze sie wybrac do C&A.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie kupuje ani w c&a ani w h&m i sie bardzo z tego ciesze :D najlepsze sklepy to zara pul and bear oraz stradivarius, motivi i w bershka się coś fajnego trafi !!!

    OdpowiedzUsuń