poniedziałek, 20 lutego 2012

Spring/Summer 2012 (Blumarine, Jean Paul Gaultier)

Nie od dzisiaj wiadomo i nie raz to podkreślałam, że w czołówce najbardziej szanowanych zagranicznych marek z wyższej półki stawiam Blumarine. Kiedy zobaczyłam lookbook na wiosnę - lato 2012, po raz kolejny nie zawiodłam się. Wiosenna kolekcja to nie tylko pastele, których wszędzie tak dużo, że powoli się przejadają, ale cudowne połączenie lat 70, boho, złota i klasycznych fasonów w nowoczesnych wersjach. Ze skrajności w skrajność - zwiewna maxi i krótkie shorty. Zero przepychu, same konkrety. Na uwagę zasługuje też fryzura modelki, która jasno i wyraźnie sugeruje, że push up lat 70, tapir czy loki a'la Aniołki Charliego wrócą do łask. Nie wiem jak Wasze odczucia, ale ja chłonę w całości Blumarine na wiosnę, a moich faworytów przedstawiam poniżej. (zdjęcia: www.blumarine.com)


Tak jak obiecałam, pokazuję Wam kolekcję, również na sezon wiosna - lato 2012, która została zainspirowana i dedykowana Amy Winehouse. Stworzył ją Jean Paul Gaultier i choć spotkała się z taką samą ilością zwolenników, co przeciwników, ja jestem zachwycona, zainspirowana i zdecydowanie w grupie tych pierwszych. Nie jest pastelowa, grzeczna i sieciówkowa, ale w końcu nie jest do tego stworzona. Jest natomiast mistrzostwem i kopalnią pomysłów i inspiracji. Poniżej kilka moich ulubionych. (zdjęcia: www.jeanpaulgaultier.com)


Zaproponujecie mi jakieś ciekawe pokazy i inspiracje, godne polecenia na nadchodzący sezon? Przez wczorajszą bezsenną noc przeglądnęłam kilka stron i widziałam już chyba wszystko w tym temacie, ale bardzo chętnie się zaskoczę czymś nowym ;-)

7 komentarzy:

  1. ooo matko ta Pani w białym sweterku i spodenkach wygląda obłędnie <3

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blumarine - czyli wszystko to co modne w tym sezonie :)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam, dziś pisałam na ten temat notkę: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/2012/02/hity-wiosnalato-2012.html

    OdpowiedzUsuń
  3. przegladam Twojego bloga od dłuższego czasu ale jakoś do tej pory się nie udzielałam.
    I tak mi sie w końcu jakoś zebrało:)
    bardzo lubie tu 'wpadac'.
    Duzo blogerek opisuje swoje codzienne stylizacje, które sa zestawione "od góry do dolu" z ubran, których ceny mieszczą się w przedziałach 300 zł w górę. Jak ktoś może sobie pozwolić na cos takiego, to może i cos podpatrzeć, ale w tutaj chyba chodzi o to, żeby być kreatywnym i tworzyć coś własnego. Dlatego lubię czytać i ogladać Twoje zdjęcia, bo zawsze znajdzie się cos ciekawego:) Może stylizacje nie "powalają" zadziwiającymi zestawieniami, toną biżuterii, dziwnymi kolorami itd, ale jest tutaj co przyciąga.
    I sama wydajesz się byc sympatyczną dziewczyną, która ma jakis pomysł na siebie (i dystans!) i nie 'gwiazdorzy' jak niektóre blogerki, chcące osiągnąc sławę przez pokazywanie swoich ubran z sieciówek :)
    Dopominam się postów-częściej! I może coś nowego z DIY? Twoje pomysły są rewelacyjne:)

    Pozdrawiam! Ilona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja Blumarine super ;) Ubranka bardzo przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardziej mi sie podoba bluemarine! sliczna kolecja!

    sprawdz moj blog :) jest po angielsku bo moj po polsku nie jest tak dobry jeszcze :P

    http://evedeko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjjjjj..... zakochałam się w Blumarine !!! Rewelacja... Również lubię tutaj zaglądać :)))Pozdrawiam.....

    http://dream-and-be-happy-by-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zakochana również w Blumarine dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń