czwartek, 15 marca 2012

New in: Nude wedges.



Takie koturny miałam w planie już od dawna, jednak to, że noszę rozmiar 37,5 (więc przed zakupem muszę przymierzyć 37 i 38 z ubogich, jak na razie, polskich rozmiarówek), odciągało mnie od zakupu internetowego. Patrząc na to, że jest połowa marca, czyli ostatni dzwonek na zakup wiosennych butów, postanowiłam zaryzykować. Padło na sklep Seguin Shoes, który w swojej ofercie ma bardzo ciekawe modele, w tym ten, który mnie interesował. Okazało się, że są idealne, kolor trafiony, rozmiar trafiony, a ja jestem zachwycona komfortem chodzenia i wyższa o 11centymetów ;-) Polecam wszystkim ten sklep, który oprócz fajnych butów posiada też jeszcze fajniejsze rabaty, nie tylko dla bloggerów. Enjoy!

22 komentarze:

  1. Piękne buty:)
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  2. owowoow, piękne, mam nadzieje że są w innych kolorciach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. łał! istne szaleństwo! fantastyczne kopytka - aż się napatrzeć nie mogę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie, boskie, też chce takie, uwielbiam koturny, a te mają idealny kolor
    zapraszam do mnie
    http://mlodamamawswieciemody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne, sama się nad nimi zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się Buty.. Dodaję do obserwowanych.. Bedzie mi mi jak też do mnie wpadniesz się rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ktore kupilaś 37 czy 38? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam się zapytać o to samo :D
      więc trzeba brać lekko większe buty? :)

      Usuń
  8. piękne są :)
    chciałam takie kupić w czerwonym kolorze, jednak nadal się zastanawiam, a jak widzę, że kupiłaś takie i są wygodne, to chyba jednak się skuszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoje dzisiaj zwróciłam ;/ nie dość, że za duże, a mojego rozmiaru już nie ma, to były za szerokie i jak dla mnie niestabilne :(

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne butki , strasznie mi sie podobaja :)
    Poza tym bardzo fajny blog, dodaje do obserwowanych :)
    Zapraszam rowniez do siebie, dopiero zaczynam i bedzie mi milo jak wpadniesz od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja dzisiaj otrzymałam czarne i je odsyłam. Wysokość mnie przerosła..

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja dzisiaj otrzymałam czarne i odsyłam. Wysokość mnie przerosła..

    OdpowiedzUsuń