środa, 21 marca 2012

New in: Shopper Bag.


Torba: Sequin

 Brązowa shopper bag to torebka, która od zawsze była na mojej liście must have, ale nigdy nie miałam pięciu stów na zbyciu, żeby wynieść ją z Zary. Chciałoby się rzec: gdzie Zara nie może, tam Sequin'ów pośle. Chyba nie muszę opisywać jak zaświeciły mi się oczy, kiedy otworzyłam wczoraj paczkę od Sequin'ów. Jest bardzo podobna, a kosztuje pięć razy mniej, jest super, a dodatkowo ma na wyposażeniu wspaniałą dużą kosmetyczkę w tym samym kolorze, która równie dobrze może być drugą torebką (szukać na stronie Sequin'ów). Dziś tylko tyle i to jeszcze do lustra, ale będzie dużo więcej i lepiej, jak tylko wrócę. Bo spakowałam się w mój nowy shopper i wyjeżdżam na chwilę, wiadomo gdzie, hej!

25 komentarzy:

  1. cudowna torebka i kolor !
    i ten trenczyk tez extra *.*
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka rzeczywiscie ladna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. żyję nadzieją ,że mi też taką sprezentują ha ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ta torebka i ciągle się zastanawiam czy jej sobie nie kupić:) bo podoba mi się przeogromnie;p
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna! muszę taką mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona też jest taka niewykończona w środku jak ta z zary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jest bardzo dobrze wykończona w środku ;)

      Usuń
  7. jaki to kolor? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałam gdzieś u Ciebie na blogu,że zamawiając buty z sequin shoes dostałaś rabat bo jestes bloggerką jak to zrobiłaś? :D mogłabyś zdradzić tą tajemnicę ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała tajemnica jest dostępna na ich stronie internetowej ;)

      Usuń
  9. Świetna, ładny kolor lekko wpada w rudość.


    Zapraszam do mnie :)
    Można się dowiedzieć jakim typem urody się jest.

    magg-fashion.blogspot.com
    Zapraszam również do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, to mój must have też! takie torby są super!

    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się, super prowadzisz blog. ma coś takiego, że interesuję :)
    daajaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest po prostu przepiękna !

    http://lenna8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjna torba o tak!
    uwielbiam ten wymiar toreb, wszystko jestem w stanie zmieścić, tzw. torba bez dna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. torba przepiękna ;)
    zapraszam do mnie http://kingaa-b.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka jest boska, mam taką samą tylko w kolorze miodowym/musztardowym

    http://sunoevolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu, mogłabyś wysłać link do tej torby? Od dawna takiej szukam, a na sequin shoes nie ma żadnych toreb, z tego co widziałam.

    OdpowiedzUsuń