niedziela, 18 marca 2012

A Sunday kind of love (Vera Wang mini dress).


 Sukienka: Vera Wang. Torebka: Ted Baker. Buty: Sequin Shoes. Biżuteria: H&M.

Sukienkę kupiłam w secondhandzie, ze względu na wspaniały materiał i koronkę na dole, a dopiero w domu zobaczyłam na metce, co kupiłam. Patrząc na twórczość boskiej Very, być może mam na sobie jakąś mini retro suknię ślubną, zaprojektowaną przez królową w tym temacie! Kto wie, kto wie. Dziś łączę ją z dużą kopertą od Teda Bakera, jasnymi koturnami Sequin Shoes i idę dalej cieszyć się wspaniałą pogodą. Miłej niedzieli, hej!

29 komentarzy:

  1. woow, świetna zdobycz, zazdroszczę:)
    cały outfit również bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest świetna zazdroszczę takiej zdobyczy, też chcę taka :<

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę sukienki, jest świetna :))


    Zapraszam na nowy post:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/03/new-look-wiosna.html

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta sukienka!!
    pięknie w niej wyglądasz!!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie:) zakochałam się w tych butach i chyba sobie kupię tylko że czarne:) przepiękne są:D:D:D
    pozdrawiam i obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie, prostota i minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna stylizacja, biały minimalizm love<3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie:) zazdroszczę takiej zdobyczy!
    wygodne te buty? bo myślę o nich poważnie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna ta sukienka, kurczę, ale Ci zazdroszczę! :)
    Buty śliczne.

    pozdrawiam.

    dangerose.

    OdpowiedzUsuń
  10. Panno Skalska;) Zawsze wstawisz coś z perełek ciuchlandowskich co powoduje mój skok gula z zazdrości;)
    Śliczna jest ta sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka bardzo ładna. Buty mi sie średnio podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Vera Wang to moja ulubiona projektantka, mam od niej platformy nude, jak bedziesz miec czaa to zapraszam zobaczyc je u mnie. Twoja sukienka cudna!
    U mnie rowniez konkurs, do wygrania bizuteria w kolorze miety
    http://mlodamamawswieciemody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wygladasz rewelacyjnie!!! cudowna figura!!! Zdradz prosze sekret swojej diety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miłość swoja drogą :)ale wspominałaś cos o diecie, hehe bedziemy Cię prosic dopóki nam nie zdradzisz :D

      Usuń
  15. CO ZA ŚWIETNE I MAGICZNE MIEJSCE, ZDRADŹ PROSZĘ GDZIE TO?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale z Ciebie szczęściara! Sukienka Vey Wang z sh! Jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała sukienka! Szczęściara jakich mało!
    Pięknie wyglądasz!
    Zapraszamy także do nas :)
    A&N

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest piękna! Żeby znaleźć w sh Vere Wang...:D Szczęściara!
    Buty również są świente

    OdpowiedzUsuń
  19. Kaaśkaa dodawaj posta noweego ! ♥
    buśka ♥
    p.S. extra butki *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDO!!! :)

    a gdzie to takie sh są? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie!!
    A buty przecudne!
    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczna ta sukienka, bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz, rozpromieniona :)

    OdpowiedzUsuń