sobota, 31 marca 2012

Under my umbrella.


Płaszcz: Orsay. Sukienka: H&M. Buty: Centro. Parasol: Chiński na Jagiellońskiej w Rzeszowie.

Ja wiem, że na facebooku obiecałam Wam cudną, białą maxi spódnicę, ale co się odwlecze, to wiadomo, będzie innym razem. Teraz mam dla Was super sobotnią pogodę i mój chiński parasol, nabyty na Jagiellońskiej w mieście, które staje się moim domem. I powiem Wam, że podczas mieszkania w Irlandii, na cudownej, deszczowej Zielonej Wyspie, nauczyłam się jednej, zasadniczej rzeczy - należy dobrze inwestować w parasol. Teraz ja się pytam, dlaczego zainwestowałam na Jagiellońskiej w parasol za marne osiem złotych, który rozpadł się przy pierwszym lepszym podmuchu wiatru? Jeśli Irlandia śmieje się w tym momencie z mojego nieszczęścia, to niech Irlandia wie, że ubolewam, że nie mogłam przywieźć ze sobą mojego niezniszczalnego parasola z falbanką... Mam za swoje ;-)

18 komentarzy:

  1. parasole z Jagiellońskiej są sławne właśnie z tego że zazwyczaj po pierwszym razie nadają się do śmieci;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, ubolewam nad tym, ze nie wiedziałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedny parasol :D świetnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam!
    Piękne zdjęcia a płaszczyk swietny ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Irlandia śmieje sie głośno a parasol z falbanka wozi w aucie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia z parasolką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ja mam jedną zasadę w Irlandii: Leje, wieje ...... NIE WYCHODŹ !!! :D:D:D Jakbyś następnym razem zaglądała na Zieloną Wyspę to zapraszam do siebie :) Przyznam szczerz , że pogoda Nas ostatnio rozpieszcza (co można zobaczyć na moim blogu na który Cię zapraszam :) ) :D:D:D Pozdrawiam słonecznie i cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak pogoda w Irlandii jest wspaniala!!:) i prasol nie potrzebny hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa zapomnialam, zdjecia swietne!!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś pisałaś że możesz polecić salon w Rzeszowie dobrze wykonujący przedłużanie rzęs? możesz podać jego nazwę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobały mi się zdjęcia :) wyszłaś na nich super, bo bardzo natuarlanie, ale prezentują się jak z dobrego fotoalbumu :) dziewczyny, jestem początkująca na blogu, może wspomożecie mnie jakimś komentarzem? Bardzo zależy mi na Waszym zdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i kwiecień zaskoczył nas pogodą :( a czerwony parasol mimo, ze za 8 zł bardzo stylowy :D

    OdpowiedzUsuń