poniedziałek, 25 lutego 2013

Czarno na białym, czyli dziś na sobie mam to.


Kiedy rano na termometrze zobaczyłam konkretny plus, a za oknem chodnik bez śniegu, nie wierzyłam. Kiedy pomyślałam, że w końcu w przerwie w pracy będę mogła biegać do sklepu po czarnych Krupówkach w trampkach, a nie przedzierać się przez zaspy, serce mi urosło. A kiedy sobie przypomniałam, że to ostatni dzień mojego męża na stoku, czyli najlepszy snowboardzista Podhala znów zawita w domu na dłużej niż 8 godzin, radości nie ma końca! Poniedziałek w Zakopanem zaczął się bardzo dobrze, oby tak było do końca tygodnia, hej!
Dziś na sobie mam bluzkę i kamizelkę z Atmosphere (kupione za grosze w sh), trampki również tej firmy (kupione jednak na Allegro.pl). Legginsy i torebka z H&M (39.00 i 129,00), a biżuteria z Claire's (kolczyki 9,00 i bransoleta 29,00).

PS Oglądacie nową edycję X Factor? Jak jestem od zawsze nastawiona sceptycznie do wszystkich wykonujących covery tego ukochanego przeze mnie zespołu, tak dziś przyznaję, że oto normalnie MIŁOŚĆ, normalnie kocham tego gościa! Poza tym, ze swoją żoną postawili tak wysoką poprzeczkę już w pierwszym odcinku, że oto chyba mam faworytów, których będę się trzymać. 
Grzegorza za ten cover na pewno - tylko posłuchajcie:

5 komentarzy:

  1. Kamizelka musi być miła w dotyku. Świetna torebka :) Całość pewnie dobrze na Tobie wygląda.

    Obserwujemy się? :)

    OdpowiedzUsuń