niedziela, 3 lutego 2013

Skalska ♥ Vanessa Paradis dla H&M!



Conscious, to nazwa kolekcji H&M, której ambasadorką została Vanessa Paradis! Kolekcja wiosenna dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci będzie romantyczna i optymistyczna. Wszystkie ubrania i dodatki zostały wykonane z bawełny organicznej, poliestru z recyklingu oraz z włókna Tencel, czyli kolejne eko na horyzoncie. Na pewno dla fanów stonowanych kolorów i motywów roślinnych, na pewno nie dla osób nietolerujących koloru "zdechłej zieleni", jak mój mąż ;-)
Ciuchy trafią do sprzedaży już 25 marca i jestem pewna, że będą hitem tej wiosny.
(zdjęcia: hm.com)


PS 1
H&M'owski news Skalskiej: 25 marca rozpocznie się również zbiórka ubrań do recyklingu! Każdy będzie mógł przynieść do wybranych sklepów H&M swoje niepotrzebne ubrania dowolnej marki. Za każdą torbę pełną odzieży, otrzymamy voucher zniżkowy na zakupy (obowiązuje limit: dwie torby na jednego klienta dziennie).

PS 2
Zapraszam na facebook, gdzie bywam częściej, hej!
-Skalska na facebooku KLIK-

8 komentarzy:

  1. a kiedy będzie wiadomo w których sklepach ta zbiórka? :D
    mam nadzieję,że ta akcja obejmie Rzeszów!

    OdpowiedzUsuń
  2. już mi się podoba ta kolekcja...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie zapowiada się ta kolekcja, taka świeża.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolekcja zapowiada się ciekawie i przyznam się, że już mi się podoba ;) ale czy będę odliczać dni do jej premiery... wątpie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna ta kolekcja, bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja. Zapowiada sie ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, Vanessa Paradis przepięknie wygląda w tej kampanii. Drugie zdjęcie jest przepiękne, a kolekcja naprawdę ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń