wtorek, 26 marca 2013

My first tattoo.


zuch dziewczynka.

16 komentarzy:

  1. Czy mogłabyś zdradzić, co to za napis? ;> Bardzo bolało? Zastanawiam się nad zrobienie tatuażu w tym samym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  2. też chciałem pytać o to co tam pisze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam na nadgarstku, ale prawym :) U mnie trwało 10min i cholernie bolało, ale dałam radę :D zdradź tylko co to za napisa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podobają mi się tatoo na nadgarstku!
    Napisz czy bolało???? No i co to za napis!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 super! Bardzo bolalo?

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa co tam sobie wytatuowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoj pierwszy tatuaz zrobilam 9 lat temu. W tym roku, w urodziny planuje kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzy najważniejsze dla mnie sprawy, w trzech słowach, na nadgarstku lewym, od serca. trwało 7 minut, nie bolało wcale, a goi się niespodziewanie szybko, więc jeszcze troszkę cierpliwości i wszyscy zobaczycie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. FAITH HOPE LOVE

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem co to za napis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. luść jasκini wуróżniała sіę
    z Ausgleich otoczenia smolistą сzeгnіą.
    Oraz dodatkοwo ԁoсhoԁząсym sроśród nieϳ straѕzlіwym

    smrodem. Сzołgając ѕię гyсеrz wyczuωał miłe drżenie ziemi,
    wzbudzοne smоczуm сhгapaniem.
    St.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ! jaka jest cena takiego tatuażu ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzy cnoty Boskie;) Ja niedawno zrobiłam sobie trzecią dziarę;)

    OdpowiedzUsuń