piątek, 29 marca 2013

Strój dnia: Maxi skirt na 10-ciolecie H&M w Polsce.


Kto śledzi mój profil na facebooku, ten wie, że wczoraj w Zakopanem odbyło się otwarcie czwartego poziomu H&M'u, poziomu Divided, czemu towarzyszyły torty, prezenty, konkursy i przeróżne promocje. Jest pięknie, mówię to obiektywnie, choć tkwię już po uszy w tej firmie i cokolwiek bym powiedziała, pewnie zarzucicie mi, że swoje się zawsze chwali ;-) 


W tym dniu, pomimo śniegów i mrozów, miałam na sobie długą spódnicę z najnowszej kolekcji H&M, niezawodną, krótką, skórzaną kurtkę z Next, skórzany pas regionalny, złoty zegarek z Parfois i baleriny z DeeZee. (Za czystość lustra niestety nie odpowiadam ;-))


A na koniec motto z jednej ze ścian nowego działu, które każdy powinien sobie wbić do główki, hej!

9 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz tej długiej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, hasło jest genialne:) a Ty pięknie wyglądasz w tej stylizacji, totalnie mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze niebanalnie i wyjątkowo!!! Stylizacja trafia do mnie w 100 % :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie się prezentowałaś !
    śliczna spódnica !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jak zawsze
    :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie :) śliczna kurtka i spódnica :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Natrafiłam na Twojego bloga na szafiarkach i bardzo mi się spodobała Twoja maxi i tak dotarłam tutaj :) bardzo mi się podoba Twój blog ,już sobie obserwuję by mnie nic nie ominęło :) a Ciebie w wolnej chwili zapraszm do siebie :)

    OdpowiedzUsuń