wtorek, 30 kwietnia 2013

30 Days Challenge, czyli tego o mnie nie wiecie.

Najnowsza, blogowa zabawa - 30 dni wyzwań! Przyznam szczerze, że zawsze byłam sceptycznie nastawiona do tego typu akcji, jednak tym razem podejmuję wyzwanie. Przed Wami 30 ciekawych wpisów (oczywiście przeplatanych całą resztą), z których możecie dowiedzieć się naprawdę wielu ciekawych rzeczy o Kasi Skalskiej ;-) 


♥  dzień 1 - ostatni zakup, którym warto się pochwalić

♥  dzień 2 - 5 faktów, których o mnie nie wiecie

♥  dzień 3 - wpis na blogu, który może nie wszyscy obecni czytelnicy widzieli, a osobiście mam do niego sentyment

♥  dzień 4 - moje 3 ulubione piosenki 

♥  dzień 5 - moja metamorfoza przez ostatnie 5 lat

♥  dzień 6 - dzisiejsza zawartość mojej torebki

♥  dzień 7 - ulubiona biżuteria i dodatki

♥  dzień 8 - włosy, makijaż, paznokcie i strój idealny na dziś

♥  dzień 9 -  perfumy, których używam 

♥  dzień 10 - zawartość mojej kosmetyczki i kosmetyki potrzebne mi do codziennego makijażu

♥  dzień 11 - 5 moich ulubionych stylizacji

♥  dzień 12 - 3 miejsca, które chciałabym odwiedzić w najbliższym, wolnym czasie

♥  dzień 13 - gdybym przez jeden dzień mogła być kimś innym, byłabym...

♥  dzień 14 - buty & torebka, o których aktualnie marzę

♥  dzień 15 - jeden, obecnie ulubiony kosmetyk

♥  dzień 16 - dokładny opis mojego dzisiejszego dnia

♥  dzień 17 - piosenka, która opisuje, jak się dzisiaj czuję

♥  dzień 18 - zdjęcie z dzieciństwa 

♥  dzień 19 - mój pokój / mój dom / moje mieszkanie

♥  dzień 20 - moja szafa

♥  dzień 21 - kolejny wpis na blogu, który może nie wszyscy obecni czytelnicy widzieli, a osobiście mam do niego sentyment

♥  dzień 22 - moja dieta & ćwiczenia sportowe, czyli jak dbam o swoją formę fizyczną
♥  dzień 23 - 3  marzenia do spełnienia

♥  dzień 24 - ostatnia książka, którą miałam w ręce

♥  dzień 25 - kolejny wpis na blogu, który może nie wszyscy obecni czytelnicy widzieli, a osobiście mam do niego sentyment

♥  dzień 26 - fakt o mnie, o którym nie mieliście pojęcia

♥  dzień 27 - ulubiona płyta z muzyką i film na DVD

♥  dzień 28 - moja praca

♥  dzień 29 -  gdybym mogła wybrać i zmienić teraz zawód, byłabym...

♥  dzień 30 - moja miłość

1 komentarz:

  1. Widziałam podobne akcje na innych blogach i jestem bardzo ciekawa jak to wyjdzie w twoim wydaniu :) Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń