wtorek, 16 kwietnia 2013

Strój dnia: The New Icons, czyli wszystko z H&M.


Do H&M zawitała kampania The New Icons, którą zapewne już większość z Was widziała, a nawet nabyła. Prawdę mówiąc, osobiście nie zostałam powalona na kolana, ponieważ ostatnio bardziej siedzę w wersjach glamour niż rockowych, ale skusiłam się na klasyk tej kampanii, który kupicie za zawrotne 29,90. Korzystając z tego, że wiosna w pełni w Zakopanem, a ja mam dwa dni wolne, nie mogłam dziś usiedzieć w domu i wywiało mnie na Gubałówkę. Prócz korali, które kupiłam tuż przed wejściem do kolejki, i butów od DeeZee, wszystko na sobie mam marki H&M. Skalski gratis.


Bluzka, marynarka, spodnie, torebka, okulary: H&M. Buty: DeeZee. Korale: regionalne, hej!


Enjoy!

8 komentarzy:

  1. Bluza i spodnie są świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Outfit niczego sobie, ale to Skalski wymiata! Wszystkiego dobrego Skalscy:)
    (Czy po ślubie Skalska przestanie być Skalską....?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po długich przemyśleniach doszłam do wniosku, że po ślubie będę jednak gazdować tylko z nazwiskiem Skalskiego ;-)

      Usuń
  3. Kasia Skalska w rzeczywistości nie nazywa się Skalska...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ciekawością czytam Twojego bloga, podoba mi się ;)
    zapraszam do siebie, może nie jest rewelacyjnie ale pozytywnie, pozdrawiam :)
    http://raspberrylovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń