piątek, 31 maja 2013

30 Days Challenge - day 2.

dzień 2 - 5 faktów, których o mnie nie wiecie.

Po pierwsze - trzy lata uczyłam się języka niemieckiego w liceum, w klasie językowej, i umiem powiedzieć w tym języku pięć słów: tak, nie, dzień dobry, obecna i do widzenia. Oczywiście zupełnie nie ma się czym chwalić, nie wiem dlaczego to napisałam.

Po drugie - w życiu nie jadłam krewetek, ani kawioru. I w życiu nie zjem.

Po trzecie - panicznie boję się momentu składania przysięgi w kościele na ślubie. Już sama myśl o tym mnie paraliżuje, dlatego jak zemdleję czy dostanę ataku serca, w ogóle się nie zdziwię.

Po czwarte - chciałam tu napisać, kiedy wychodzę za mąż, ale po spędzeniu urlopu na Podkarpaciu i nasłuchaniu się, że podobno jakiś ślub cywilny w czerwcu biorę, powiem, że nie biorę. Mam wesele w czerwcu, ale nie moje. Idę na góralskie wesele i nie miałam pomysłu na sukienkę. Nie wiem, jak mogliście w ogóle przypuszczać, że mogłabym wystąpić na swoim ślubie w sukience z H&Mu ;-) Mój ślub będzie i w kościele i nie w czerwcu, hej!

I po piąte - dwa tygodnie temu stanęłam przed lustrem z nożyczkami w ręce i dwoma ruchami obcięłam sobie 20 centymetrów ukochanego włosia. Tydzień temu kupiłam farbkę i po dokładnym roku bycia brunetką, wróciłam do blondu. Niech żyją spontany, hej!

9 komentarzy:

  1. Też chciałabym wrócić do jasnych włosów, ale boję się, że strasznie je zniszczę, oraz że kolor wyjdzie mi jakiś paskudny...

    Ty wyglądasz świetnie zarówno w jasnych, jak i ciemnych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Ciebie i te Twoje spontany :)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię, chciałabym umieć żyć tak spontanicznie ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolorek ci wyszedl :) napiszesz jak dokladnie go uzyskalas? prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w blondzie Ci ładniej- bardziej promieniście i młodziej, hej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Umiem tyle samo słów po niemiecku, mimo długiej "nauki" tego języka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam na FB Twoje zdjęcie, jak ścięłaś włosy i powiem Ci, że wyszło super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chcesz powiedzieć, że gdyby nie te głąby, napisałabyś kiedy bierzesz ślub?:) jak możnabyło pomyślć, że będziesz brała ślub w sukience z h&m- nawet gdyby był to cywilny, no nie wierzę, że nie wyczarowałabyś czegoś bardziej wyątkowego na ten dzień. Fryzura ekstra, jak zawsze z resztą, chociaż moim osobistym zdaniem zdecydowanie lepiej jest Ci w jasnych włosach :) pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę więcej kultury ;)

      Usuń