sobota, 11 maja 2013

Necklace (DIY) - naszyjnik na bogato, czyli coś z niczego.


Przyznam szczerze, że stęskniłam się ogromnie za moimi zabawkami i tworzenie wymysłu, który dziś rano narodził mi się w główce, było czystą przyjemnością ;-) Naszyjniki kocham, wielkie naszyjniki ubóstwiam, jednak te drugie, jeśli już są w moim guście, są w równie kosmicznych cenach. A dlaczego przepłacać, skoro można stworzyć coś za grosze, coś unikatowego i czasami fajniejszego, niż w sklepie? Oto najnowszy naszyjnik, który stworzyłam w pół godziny, i który już wzbudził duże, pozytywne zainteresowanie w moim otoczeniu. Enjoy!


Bluzka, spódnica: H&M. Pas: sklep ze strojami regionalnymi. Naszyjnik: DIY.

20 komentarzy:

  1. pięknie! aż nie mogę uwierzyć, że można samemu zrobić taki naszyjnik... :)

    www.yuppie-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest!
    czym kleiłaś rzeczy ?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa ten naszyjnik, ale zdjęcia pod światło uniemożliwiają oglądanie twojego stroju:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja wiem, ale chłopcze moje wyjechało, a ja nie umiem znaleźć ładowarki do aparatu w naszym poremontowym "uporządkowanym" domu.

      Usuń
  4. ale świetny! chętnie bym taki założyła:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik świetny. Takiego cuda nie da się kupić... trzeba zrobić samemu :) Masz talent

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, szok! Ale jesteś zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny. Niektóre DYI na blogach bywają niedopracowane,takie na siłę ale w przypadku tego naszyjnika serio, szacun

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny naszyjnik! super to połączyłaś, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra robota! Pokazesz moze w jakiejs notce, jak dokladnie go zrobilas?:) bardzo mnie to ciekawi. Efekt SUPER!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. super, ale to trzeba umieć robić takie rzeczy, niestety ja mam 2 lewe ręce do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej :) a ja bym chciała się dowiedzieć o Tobie coś więcej :) bardzo lubię Twojego bloga, jest oryginalny, choć rzadko dodajesz posty i mało jest zdjęć to i tak przyjemnie się go czyta :) Ale jestem ciekawa jak to było u Ciebie od tej strony prywatnej, jestem ciekawa czy byłaś na studiach czy nie, często wspominałaś o tym, że zmieniałaś miejsce zamieszkania, ale to wszystko tak ogólnikowo, fajnie gdybyś jeden post tak poświęciła na temat swojej przeszłości jak ona wpłynęła na to, że jestem tu i teraz :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za niedługo będzie spowiedź z trzech ostatnich lat, oczekuj ;-)

      Usuń
  12. Obraczka na prawym serdecznym przed slubem?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obrączka? myślisz, że TAK wygląda moja obrączka? :> pierścioneczek mi się przekręcił, dziecinko :-*

      Usuń
  13. naszyjnik straszliwie mi sie podoba :) zdolniacha !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale genialny, gratuluję takich zdolności:) Ja też chcę taki !

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie wygladasz:))
    pochodzisz z podkarpacia.. nigdy tam nie bylam a w lipcu wybieram sie tam na ogromnme weselicho ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity naszyjnik, a jak wagowo? Czy jest ciężki ? :)

    OdpowiedzUsuń