niedziela, 16 czerwca 2013

30 Days Challenge, day 4.

dzień 4 - moje 3 ulubione piosenki

Chyba nikogo, kto śledzi mój facebookowy profil, czy otwiera linki z muzyką pod postami, nie zdziwi, że moim ulubionym zespołem jest Coldplay. Nie ma piosenki, tego zespołu, która nie podobała mi się, a wybranie jednej z całego ich dobytku było nie lada dla mnie wyczynem. Ale niech będzie - Coldplay "Paradise" - na dzień dzisiejszy, mój numer jeden.


Zdecydowanie na miejscu drugim umieszczam Adele, której słucham nałogowo. Lubię każdą nutę, każde słowo, każdy dźwięk, a uwielbiam ciekawe wersje, które Adele czasami wykonuje lepiej niż na płycie. Jedno takie wykonanie poniżej, polecam posłuchać i obejrzeć.


I trzecia piosenka na dziś, piosenka, którą właśnie mam w głośnikach - Daft Punk - Get Lucky. Przyznam szczerze, że pierwszy raz usłyszałam ją w pracy i mogę powiedzieć, że czasami H&M music uzależnia ;-)

2 komentarze: