sobota, 1 czerwca 2013

Folk kwiatki, czyli haftowane kwiaty na sukni ślubnej.


To jest jakaś totalna masakra - całe życie miałam jakieś typy sukni ślubnych, które kiedyś w przyszłości założę, a kiedy przyszło co do czego i trzeba coś wybrać, żadna mi się nie podoba! Z tego wszystkiego tylko jedno jest pewne, tylko jedno wciąż bez zmian, a mianowicie, że marzą mi się czerwone, haftowane folk kwiatki. Chyba już wszyscy widzieli ostatnio suknię Anny Guzik, w której się totalnie zakochałam i na chwilę obecną mogłabym zdjąć ją z niej i założyć na siebie ;-)


Drugim fajnym motywem są kwiatki na sukni Marceliny Zawadzkiej, sukni narodowej, w której występowała jako miss. Krój sukni jest totalnie nie w moim stylu, ale te kwiatki z gorsetu poproszę ;-)


Trzecią inspirację dostaję na tacy od Folk Design, prosto z Podhala. Osobiście nie zdecydowałabym się na cały zestaw, ale pojedyncze elementy są tak cudowne, że kto wie, czy nie zdecyduję się na chociażby taką chustę.


(Fotograf: Agnieszka Cudak | Realizacja sesji zdjęciowej: Zespół abcslubu.pl)

I na koniec chyba najbardziej znane góralskie wesele, prosto ze "Szpilek na Giewoncie" - co prawda bez haftowanych kwiatków, ale również godnie folkowe. I oby moje wesele było równie bajkowe, hej! ;-)

9 komentarzy:

  1. Ten folkowy gorsecik i biały dół sukni jest najpiękniejszy! ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Kasiu, moja koleżanka jest projektantką i zaprojektowała tęż kolekcję Etno Folk. Może coś Cię zainspiruje. Pozdrawiam http://puppetlondon.com/page/EtnoFolk

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to cudnie wygląda. bardzo podoba mi się ta od Folk Design, jest wyjątkowa i nie nudna, jak te wszystkie suknie ślubne, które widywałam w swoim życiu.

    góralskie wesele to naprawdę coś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pewna, że coś fajnego wybierzesz na ten wyjątkowy dzień :)
    A inspiracje- cudne:)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  5. z tym folkowym gorsecikiem ładnaa:)ale pewnie bym sie na taka nie zdcydowała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suknia w stylu folk to strzał w dziesiątkę. Bardzo żałuję, że nie pokusiłam się o trochę folku w swojej kreacji :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, przeżyłam niemały szok i ekscytację, kiedy zobaczyłam swoje zdjęcie u góry... ;D Na plener ślubny polecam Zalipie - jak dla mnie najbardziej folkowa wioska w Polsce! ;) więcej zdjęć z mojego pleneru znajdziesz tutaj http://www.fotograf-slub.com/blog/?p=4698 może coś cię zainspiruje ;) Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń