sobota, 29 czerwca 2013

Otwarcie Reserved w Zakopanem.

Pomimo tego, że pracuję w konkurencji, długo czekałam na otwarcie tego sklepu na Krupówkach. Swego czasu już był, potem zniknął z mapy Zakopanego i od pół roku słyszałam, że otwierają, ale otworzyć nie mogli. I oto jest - kiedyś był Hotel Giewont, dziś po Hotelu zostały piękne żyrandole i sufity, na które polecam zwrócić uwagę, kiedy tylko wejdziecie do nowo otwartego sklepu. 
29 czerwca 2013 Reserved wrócił do Zakopanego!

Było tak:
A jest tak:

Przygotowując się wczoraj do wielkiego otwarcia, przeglądałam stronę internetową sklepu, z nadzieją, że 30procentowa, jednodniowa zniżka na wszystko może mi się przydać. Jak mogliście przeczytać i zobaczyć na facebooku, zachwyciłam się tylko jedną rzeczą - bluzką z baskinką w kolorze pudrowego różu. W życiu jednak nie pomyślałam, że w tak wielkim gmachu, jaki zajmuje sklep, prawie od razu na nią się natknę. Stwierdzając, że to przeznaczenie, wróciłam z nią do domu, tłumacząc mężowi, że "super ekstra zniżka, tylko jedna rzecz i koniec w tym miesiącu z zakupami". ;-)


Bluzka i okulary: Reserved.

PS Zapraszam na facebook, gdzie bywam częściej.

7 komentarzy:

  1. wow dzięki tym żyrandolom w reserved jest niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mężowi? już po?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z Ciebie chudzinka !!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam i stwierdziłam że 2 godziny w kolejce nie są mi przeznaczone :>

    OdpowiedzUsuń
  5. kasiu jak ty schudłaś :O

    OdpowiedzUsuń
  6. a przed Reserved było KFC na dole ;)

    OdpowiedzUsuń