piątek, 19 lipca 2013

New in: floral blazer, czyli biała marynarka w kwiatki.


Marynarka: Reserved.

Wolny piątek postanowiłam spędzić na generalnym sprzątaniu domu, przed przyjazdem Podkarpacia na Podhale, jednak pogoda była tak cudowna, że Skalski zarządził wyjście na Gubałówkę, bo by kości rozprostować i nogi opalić. Na nieszczęście dla rodzinnego budżetu, na trasie miedzy naszym domem, a ową górą, otworzono niedawno Reserved, a z racji tego, że od otwarcia nie byłam tam ani razu, postanowiłam wejść. I na pierwszym wieszaku wisiała ona - biała marynarka w kwiatki, której szukałam od dwóch tygodni i oto jest. Dobra marynarka, dobra cena, stówka mniej w portfelu, ale godna marynarka w szafie.
W roli wyjaśnienia, nasze wyjście na Gubałówkę skończyło się w Reserved, ale w zamian Skalski, zakochany w swoim nowym samochodzie chyba bardziej niż we mnie, fundnął mi wycieczkę krajoznawczą po okolicznych Kościeliskach, Chochołowach, aż po samą Słowację, gdzie Złote Bażanty i czekolady Studenckie ♥

12 komentarzy:

  1. bardzo fajna marynarka - do prostego stroju będzie jak znalazł - do tego kupiona na niezłej okazji wiec aż żal nie brać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ohhh zamarzył mi się żakiet w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten Skalski pocieszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam marynarka, TA czekoladaaaaa!!!! mmmmniammmm

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te czekolade:)))) lata nie jadłam;P
    a marynareczka boska,ja ostatnio upolowałam w eserved 3 koszule kolorowe z kanyczkami, boskie! kocham wyprzedaze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te czekolade, nie jadlam lata;p
    a marynareczka boska, ja ostatnio upolowałam na wyprzedazy w reserved 3 koszule, kolorowe zdobione kmyczkami, kazda po 39,99;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże jaka piękna, właśnie takiej szukam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń