wtorek, 30 lipca 2013

New in: Mango, Zara, H&M i DeeZee, czyli wyprzedaż letnia 2013.

Niektóre mam w szafie, niektóre mam w planie, ale jedno mogę śmiało powiedzieć, mieszkając w mieście bez większego dostępu do Zary i Mango - niech żyją sklepy online ;-)





H&M

Spodenki: 30 złotych (z 99,90). Sukienka: 10 złotych (z 39,90). Japonki: 10 złotych.

Bluzki: po 20 złotych.

Buty: 40 złotych (ze 129,90). Koszula: 30 złotych (z 79,90). Spodnie: 30 (ze 149,90).

Koszulka i spodenki: 40 złotych. Koszulka z koronką: 10 złotych (z 59,90). Sweter: 20 złotych (ze 129,90).

Botki: 20 złotych (ze 149,90).

Pasek: 30 złotych (z 59,90). Torebka: 20 złotych.

DeeZee 
na końcu, ale ten prezent ucieszył chyba najbardziej - nie ma nic piękniejszego na ciepłe i deszczowe dni (takie, jakich mam w Zakopanem dużo), jak gumowe meliski na koturnach. Są piękne, wygodne, cudowne w czyszczeniu (wrzucam je do wanny, polewam wodą i są jak nowe), żadna woda im nie straszna i już oswajajcie się z nimi, bo będzie ich tu na pewno dużo i często ;-)




A Wy co ciekawego powynosiliście już z wyprzedaży? Wolny, deszczowy wtorek spędzam z laptopem i kawą za kawą, więc jeśli ktoś chce się pochwalić wyprzedażowymi łupami na swoim blogu, poproszę o link w komentarzu, chętnie zerknę ;-)

9 komentarzy:

  1. chętnie zobaczyłabym te koturny na nogach, jak one się prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj!
    Jutro wybieram się w miasto i zastanawiam się czy uda mi się coś jeszcze upolować na wyprzedażach, bo coś mi sie wydaje, że to już same koncówki;/
    świetne rzeczy!:)w Deezee chciałam cos kupić, na nocy zakupów, jednak nic nie wypatrzyłam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku jakie zdobycze! ;)
    zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoj, żółte spodenki i koszulę w kratę z chęcią sama bym przygarnęła <3! A mnie niestety wyprzedaże w tym roku ominęły, bo oszczędzam na wakacje :( ale może na zimowych mi się uda ;)

    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze a u mnie w hm jak zwykle nic nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne bluzki i te buty na koturnie ♥

    zapraszam do siebie: http://essqise.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu, załamałam się, że nie mogłam pojechać na wyprzedaże :( Mega rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczy z wyprzedaży wspaniałe ! ahh zazdroszczę kilku baaaaardzo! rewelacja :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń