piątek, 26 lipca 2013

Strój dnia: Floral blazer, czyli biała marynarka w kwiaty.


Lubię konkretne wzory, które można zestawić z minimalistyczną całością. Taka też jest biała marynarka w kwiaty, którą możecie aktualnie kupić na przecenie w Reserved ze 189,99 na 99,99! A warto, bo marynarka jest naprawdę nieziemska. Pasuje do każdego minimalistycznego zestawu, a jedną propozycję serwuję Wam w dzisiejszym poście. Limonkowe spodenki dostaniecie obecnie na H&M'owej wyprzedaży, z 99,90 na 30, a jak mocniej poszukacie, to mój shopper bag, który ja kupiłam za 129,90 dorwiecie teraz za 75,00. W ogóle dziś jestem jedną wielką przeceną, ale patrząc na to, co się dzieje w sklepach, nie może być inaczej ;-) Buty dostałam od Dee Zee, premierę miały już w maju, i są aktualnie moją parą czarnych klasyków numer 1. I na dziś tyle - idę dalej delektować się moim wolnym tygodniem ;-) Miłego dnia, hej!


Marynarka: Reserved. Spodenki, koszulka, torba i okulary: H&M. Zegarek: Parfois. Buty: DeeZee.

♫ Imagine Dragons - Radioactive

14 komentarzy:

  1. O tak przecenowe szaleństwo - coś co zdarza się 2 razy do roku i na co czeka każda z nas :) Fantastyczna marynarka! :)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look. Tak z ciekawości ile kaski wyszło Cię za całość ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marynarka 100 (zamiast 190), spodenki 20 (zamiast 100), bluzka 10 (zamiast 30), buty 100, torba 130 (teraz kosztuje 75), okulary 20, zegarek dostałam w prezencie, więc nie wiem ;-)

      Usuń
    2. Kurcze, moim zdaniem Świetny look i nie dpowdziewałąm się, że tak tanio ;] W ogóle zapraszam do mnie, może mój post pomoże Ci z wyborem ozoby do włosów na ślub ;]

      Usuń
  3. świetnia wyglądasz:) marynarka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze jedna stylizacja z taką marynarką i trfi ona do mojego must have ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie nogi <3 prześliczna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie!
    a te spodenki ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw bardzo fajny, najładniejsza marynarka! piękna jest:)

    OdpowiedzUsuń