czwartek, 1 sierpnia 2013

Boyfriend Jeans (DIY) & better 'The New Icons' t-shirt (DIY).

Boyfriend Jeans, czyli spodnie boyfriend'y, to chyba jedyne spodnie, na które w życiu nie umiałabym wydać większej kwoty, bo... po prostu nie widzę sensu, skoro mogę mieć fajne za kilka złotych i kilka chwil własnej twórczości. Tak też było i tym razem - najpierw stwierdziłam, że dojrzałam do tego, by powiesić ten fason spodni w mojej szafie, potem wybrałam się do najbliższego secondhandu (i gwarantuję Wam, że w każdym, powtarzam w każdym secondhandzie znajdziecie podobnych spodni na pęczki) i kupiłam klasyki za 5 złotych.


Po wstępnych oględzinach stwierdziłam, że niewiele w nich zmienię i przy pomocy zwykłych nożyczek, zrobiłam kilka charakterystycznych przetarć. Mam w planie rozjaśnić je nieco wybielaczem, ale to w przyszłości, jak już mi się te trochę znudzą ;-) Poniżej moje nowe spodnie, które możecie mieć takim samym kosztem u siebie.



Gratis!
Jak już rozpędziłam się z "psuciem" ubrań, dorwałam moją H&M'ową koszulkę The New Icons, która ostatnio za długo bezużytecznie wisiała w mojej szafie, i poobcinałam z niej wszystkie zewnętrzne obszycia, robiąc z niej mniej formalną i totalnie "popsutą". I właśnie te dwie "popsute" rzeczy zobaczycie w następnym wpisie, w całkowicie "popsutej" stylizacji ;-) Do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. świetny pomysł z tymi spodniami! warto wybrać się do sh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten T-shirt ;)
    ja uwielbiam sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super Ci to wyszło, niestety ja jak się tylko czegoś dotknę, żeby przerobić to później się to do niczego nie nadaje :(
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja własnie szukam w sh, ale jak dotąd bezskutecznie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ci wyszło naprawde dobry pomysł!
    zapraszam do mnie, pisze o kosmetykach ---> http://jaagu5.blogspot.com/ <----

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny masz blog :) dodaje do obserwowanych !:)) zapraszam do mnie :) Bedzie mi bardzo milo jesli tez mnie zaobserwujesz:))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń