sobota, 17 sierpnia 2013

My home: White living room project + DIY.

Może nie totally white, ponieważ mam piękną, drewnianą podłogę, której nie zamierzam się pozbyć, jednak chcę dobrze podkreślić jej urok. Uwielbiam skandynawski styl czystych, śnieżnobiałych pomieszczeń, i jako posiadaczka czarno-białych mebli w kuchni i stolików z czarnego szkła w salonie, już wiem, że białe pokoje i są fajne, i ładne, i na pewno lepiej utrzymać je w czystości ;-)
Najfajniejsze inspiracje, jakie udało mi się ostatnio znaleźć, zamieszczam poniżej:


Nadszedł czas, aby powoli wprowadzić Was do mojego domu ;-) Jak już prawie pół roku temu pisałam, pół roku temu zaczynaliśmy robienie naszego cepersko - góralskiego domu. Ceperka chciała salon sponsorowany przez minimalistyczną Ikea, góral twardo walczył o góralską, drewnianą sypialnię - i po pół roku powoli powoli wychodzimy na prostą ze swoimi pomysłami ;-)
W moim salonie, według mnie, najpiękniejszym elementem jest zdecydowanie drewniana, ciepła podłoga, której kolor idealnie podkreślają śnieżnobiałe ściany. Kiedy patrzę na poniższe zdjęcia, przypominam sobie, ile pracy włożyliśmy - był środek zimy, a my wyburzaliśmy ściany, budowaliśmy nowe, wszystko się kurzyło, a na zewnątrz było minus sto stopni... ;-)


Za nami kawał dobrej roboty, przed nami na pewno jeszcze dużo, ale teraz bawimy się już bardziej dekoracjami, niż z ekipami remontowymi, co jest zdecydowanie przyjemniejsze. Ciepłą podłogę i zimne, surowe ściany, mam w planie przełamywać bielą, kremem i beżem. I powoli działam w tym kierunku, a dom powoli nabiera założonego klimatu ;-)



DO IT YOURSELF, DIY DECO: 
kwiatki z plastikowych łyżeczek
 plastikowe łyżki + klej





Enjoy! ;-)

14 komentarzy:

  1. Powiedz mi prosze gdzie kupilas ta rogówke ? Wydaje mi sie ze wlasnie takiej szukalam :))) Pozdrawiam ze ślaska:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysl z tymi łyżkami !


    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnętrze numer dwa - spokojne, ciepłe i domowe rozwiązanie to mój faworyt ;)
    Bardzo pomysłowe i fajnie wyglądające rozwiązanie z tymi łyżeczkami :)
    Mimo, ze mam za sobą "tylko" trzy miesięczny remont, wiem co to za przyjemnośc odnaleźc się w nowej domowej rzeczywistości (nie wspominając o pozbyciu się panów robotników), ale remont kapitalny to nie przelewki- w moim wypadku również wykończenie dodatkami było niemalże najistotniejsze :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiracje powalające...
    Natomiast wykorzystaniem plastikowych łyżeczek zwaliłaś mnie z nóg! wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne,ciepłe kolory:) pomysł z łyżkami- genialny! nigdy bym nie pomyślała że jest to zrobione z plastikowych łyżeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super jak zwykle z klasą i odrobiną elegancji !! KIedy zdjęcia ze ślubu ? juz nie mogę się doczekac postu z tym cudeńkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne inspiracje no i fajny pomysł z tymi łyżeczkami :) Też uwielbiam zimne minimalistyczne wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. inspiracje cudowne :o uwielbiam biały wystrój wnętrz, cudo :)
    a kwiatki z łyżeczek - genialny pomysł :D!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspiracje !
    i Twoje wnętrze piękne

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie mój styl :)) łyżeczki, a raczej ich wykorzystanie jest rozbrajające :) masz kapitalną sofę - jeśli można wiedzieć - gdzie ją kupiłaś?:) pozdrawiamEla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, dzięki za info - miłego dnia życzę. Ela

      Usuń
  11. Bardzo fajny living room aczkolwiek o meble góralskie tam ciężko i wewnątrz zakopanego nie przypomina. Mimo to bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń