wtorek, 6 sierpnia 2013

Novia Blanca - moje dodatki ślubne, part II.


Tak jak już pisałam w poprzednim poście weselnym "Novia Blanca - moje dodatki ślubne", wyżej wymieniona firma postanowiła spełnić moje marzenia o dodatkach ślubnych. Potrzebowałam dwóch stroików, prostych, klasycznych do koka, opisałam, co mi w głowie siedziało, a dziewczyny idealnie to odczytały i stworzyły mistrzostwo świata.


 
Poniżej białe cudeńko, w pudełeczku mam w drugie w kolorze pudrowego różu. Dziś mają swoją premierę na blogu i to w nich będę ślubować  (aczkolwiek w całej okazałości zobaczycie dopiero jak wyślubuję). Ja sobie w głowie wymyśliłam, dziewczyny z Novia Blanda stworzyły, a jeśli ktoś chce, o oba można pytać w ofercie ślubnej atelier ;-)


Stroiki ślubne: Novia Blanca

6 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz! stroik cudowny! już się nie mogę doczekać ślubnych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, wiem że w głowie masz obecnie same ślubne sprawy, ale czy mogłabyś zamieścić post co według Ciebie warto zwiedzić w zakopanym ? Taki post pasujący do wakacyjnych wycieczek.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń