sobota, 3 sierpnia 2013

Strój dnia: Boyfriend Jeans (DIY) & 'The New Icons' t-shirt.

if it's not forever, if it's just tonight
oh we're still the greatest
the greatest.


Powtarzając się drugi raz powiem, że boyfriend Jeans, czyli spodnie boyfriend'y, to chyba jedyne spodnie, na które w życiu nie umiałabym wydać większej kwoty, bo... po prostu nie widzę sensu, skoro mogę mieć fajne za kilka złotych i kilka chwil własnej twórczości. W poprzednim poście "Boyfriend Jeans (DIY) & better 'The New Icons' t-shirt (DIY)" pokazałam Wam, że kupiłam spodnie w secondhandzie za 5 złotych i własnoręcznie je popsułam, tak samo jak i t-shirt. I całą popsutą stylizację podaję Wam dziś na tacy. Spodnie są mega wygodne i widocznie udały mi się, bo po przyjściu dziś do pracy od razu dostałam pytanie, czy kupiłam obecny H&Mowski model, który wisi na wieszakach za 129,90. I kiedy powiedziałam, skąd je mam, nikt mi nie uwierzył ;-) Złote dodatki, pasek wyciągnięty z męża szafy, jedna z ulubionych toreb "które pomieszczą wszystko", klasyczne czarne szpilki i tyle. Miłego sobotniego wieczoru, hej! ;-)


Stylizacja: boyfriend jeans (DIY)

 boyfriendy: secondhand + DIY
t-shirt: H&M
zegarek: Parfois
okulary: H&M
bransoletki: H&M

15 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz:) suoer buty i oczywiście spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylizacja. Boyfriendy mi się podobają ale nie wiem czy są dla mnie odpowiednia bo nie noszę rozmiaru xs :( Gdzie robiłaś dokładnie zdjęci bo jakoś nie kojarzę miejsca. Chyba dawno mnie nie było. Oj muszę odwiedzić ten raj :D

    pozdrawiam
    nkkb

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako ogromna fanka DIY oczywiście uwielbiam Twoje boyfriendy <3 I zazdroszczę Zakopanego, tyle lat tam nie byłam, echh :-))) Pozdrawiam z Paryża :***

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zwyklaczek !
    ja ciągle poluję na takie spodnie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym tak dobrze wyglądać w takim fasonie spodni! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle bardzo trafione zestawienie, a te buty uwielbiam oglądać w Twoich stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia :) Wyglądasz fantastycznie i prowadzisz piękny blog :) Fan page polubiony oczywiście kochana :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. PS. Również obserwuje :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te spodnie i świetnie na Tobie leżą...

    zaczęłam właśnie praktyki w urzędzie miasta i już sama nie wiem co mam tam ubierać... masz może jakieś pomysły? pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz !!! zapraszam do mnie http://evellandstyle.blogspot.co.uk/2013/08/witam-przepraszam-ze-tak-dugo-nie.html?spref=fb

    OdpowiedzUsuń
  12. I spodnie i T-shirt bardzo fajne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, prosty zestaw na co dzień!! :) Podoba mi się.

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń