czwartek, 15 sierpnia 2013

Strój dnia: Cow printed pants + BLACK.


Spodnie w krowie łaty, ostatnio moje ulubione spodnie, mogliście już zobaczyć dwa posty wcześniej, tu: "Cow printed pants + WHITE", a dziś w wersji bardziej eleganckiej - z dodatkiem klasycznej czerni i złota.
Czas na długi weekend, let's celebrate! Tu pomijam fakt, że przez cały weekend pracuję od rana do wieczora, a przechodząc dziś Krupówkami, ilość turystów uświadomiła mi, że w pracy też będę mieć wesoło ;-) Zanim jednak ruszymy z kopyta z dniem jutrzejszym, jest wolny czwartek, idę cieszyć się nim ile tylko się da ;-) Miłego dnia i do zobaczenia, hej!


Spodnie i naszyjnik: Zara. Kurtka: Next. Bluzka, okulary i bransoletki: H&M. Buty: www.deezee.pl
 ♫ KINGS OF LEON - SEX ON FIRE

cow printed pants + BLACK - MODNAPOLKA.pl

20 komentarzy:

  1. Łaciaty motyw zdecydowanie króluje w tym sezonie! Pojawia się na wielu polskich blogach: http://www.tojestmodne.com/trend-cow-print/
    Twój set potwierdza, że łaty połączone z czarnymi ubraniami i dodatkami wyglądają zjawiskowo.
    Super!
    --
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cie ogladac! Sliczna jestes;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki są prześliczne :) Świetny i obecnie bardzo modny print :)

    OdpowiedzUsuń

  4. Great review!
    ^_^
    Do you want to follow eachother with?))
    http://fashionelenblog.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygotuj sie, na nadrabianie zaległości w komentarzach. Stwierdziłam ze nie moge juz bezczynnie oglądac :-)
    Krowie spodnie... Fanką nie jestem, zwłaszcza ze przeoczyłam je w poście o sprzedaży online... Ale w tym zestawie, jestem nawet na tak ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w tym zestawieniu :) całość robi wrażenie :) najbardziej do gustu przypadły mi spodnie, są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nic ciekawego...zwykły zestaw;/ zero zaskoku. i ten okropny fason szpilek,które z nóg robią okrągłe beczki. prosta szpilka króluje ! leciutki szpic ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Szyk i elegancja. Uwielbiam Cie w takich zestawach. Odwiedzam dzień w dzień i śledze nowości. Czekam na post o miejscach wartych obejrzenia w Zakopanem i okolicach, wkrótce się wybieram. Jesteś na miejscu więc wiesz co się szykuje na końcówke sierpnia ;)
    Pozdrawiam KaJa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw spodnie genialne

    OdpowiedzUsuń
  10. bardziej podoba mi sie to zestawienie:) śliczna z Ciebie dziewczyna:))

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe krówkowe spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Plamki na spodniach <3 jestem zauroczona! b&w rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym jasnym blondzie troche staro i na bardzo zmeczona wygladasz.

    OdpowiedzUsuń