niedziela, 11 sierpnia 2013

Strój dnia: Cow printed pants + WHITE.

I wanna give you back the open sky
give you back the open sea
open up the ages, darling, for you to see


Jak już pisałam na facebooku, spodnie w krowie łaty z Zary są moją ulubioną rzeczą, wyniesioną z wyprzedaży letniej 2013. Właściwie to nie wyniosłam ich, a wzięłam w ciemno w sklepie online (za 59,90 zamiast 169,90!) i po wielu problemach z dwoma kurierami (bo choć mieszkam w wielkim domu, w środku miasta, przy głównej ulicy i w charakterystycznym punkcie - widać trudno ten punkt odnaleźć) doszły, są i je uwielbiam! Krowie łaty wylansował dom mody Givenchy, Zara zrobiła dla zwykłych śmiertelników i chwała jej za to. Moje łaty dziś w mało eleganckim zestawie, bo prosto znad Zalewu Czorsztyńskiego, gdzie spędziłam wolną niedzielę u znajomych na działce. Bardziej banalnego zestawu nie można sobie wymyślić - biały podkoszulek, wygodne baleriny, pojemna torebka i niezawodne okulary, czyli taka niedziela musi się udać ;-) Niby spodnie charakterystyczne i trudne do zestawienia z czymś innym jak czerń i biel, ale mam na nie sto tysięcy pomysłów, dlatego zobaczycie je tu w naprawdę różnych odsłonach, kolejna już niebawem. Miłej niedzieli i do zobaczenia ;-)



cow prints pants - MODNAPOLKA.pl
spodnie: Zara | podkoszulek: H&M | torebka: www.sequinshoes.pl | buty: www.deezee.pl |okulary i bransoletki: H&M | zegarek: Parfois

24 komentarze:

  1. Fantastyczny blog, oczywiście dodaję do grupy małopolskich blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądaja te spodnie :) piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w nich, ale obawiam się, że wyglądałabym w nich ze swoimi udami i pupą jak prawdziwa krówka. Ty za to wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie te rzeczy połączyłaś.Początkowo wątpiłam w te spodnie, ale na prawdę są fantastyczne. I Ty Kasiu jak zwykle piękna i jak zwykle w cudownych miejscach

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie :) wyglądasz super ! i te krajobrazy za Tobą ...cudowne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają super - a gdy widziałam złożone nie zwróciłam na nie uwagi - to chyba to ubranie które zyskuje na człowieku :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki są po prostu genialne <3 Absolutnie jestem już w nich zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Na nikim te spodnie tak mi się nie spodobały!<3 Wyglądasz świetnie! Casualowo i z klasą- to luuuubię :)!
    a co do roztargnionych kurierów-znam to :D!
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. mam te same spodnie. pasuja naprawde do wielu rzeczy w mojej szafie!

    zapraszam na nowa formule bloga - aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne widoki) bardzo bym chciala jecac w gory, zazdroszcze Ci ze tam mieszkasz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Stylizacja świetna, ale te widoki w tle!!:) mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie dobry wybor spodni :) wygladasz fantastycznie. Bardzo Lubie ten motyw

    OdpowiedzUsuń
  13. Cow print! Jesteś kolejną blogerką, która świetnie sobie poradziła z łaciatym motywem. WIęcej na http://www.tojestmodne.com/trend-cow-print/

    --
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona tymi spodniami, też chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne łaty. uwielbiam tę okolicę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego dodajesz tylko te 'pozytywne'posty ?nie przyjmujesz krytyki i nie chcesz jej opublikować? zauwazylam,zeblog jest jakby tylko na pokaz,dziwny taki..u ciebie komenatarze pokazują się po akceptacji,u wielu znanych blogerów od razu, to normalne,że jednym się cośpodoba ,a innym nie,a u ciebie komentarze od góry do dołu są pozytywne..tego się nawet przyjemnie nie czyta,monotonnie.....

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie są opublikowane ;-) moderacja komentarzy jest po to, żeby można było panować nad nimi i wiedzieć po kolei w jakim poście się pojawiają, zamiast spędzać godziny na włączaniu komentarzy pod każdym wpisem i sprawdzaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety pod innymi postami,nie ma moich wpisów,na przykład po woalką,pod postem przed nim..to dopiero pierwszy mój post,który się pojawił i domyślałam się,że tak będzie po tym,co napisałam. no cóż...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie komentarze, które trafiły do moderacji są opublikowane ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś ciezko mi w to uwierzyc . pozdrawiam jeszcze serdeczniej :-)

      Usuń
  21. Rewelacyjny blog :) baaaaadzo podoba mi się tu :) dodaje oczywiście do obserwowanych! bd tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń