wtorek, 13 sierpnia 2013

Strój dnia: Emeraldlove from H&M Men's Spring/Summer 2013.


To, że ciekawe wzory na ubraniach lubię - wiecie. To, że lubię męskie ubrania na kobietach - wiecie. Nikogo więc nie powinien dziwić dzisiejszy zestaw, który wyniosłam z męskiego działu H&M. Koszula i spodenki pochodzą z kolekcji wiosna/lato 2013 i musiały trochę powisieć w sklepie, żeby wczoraj nagle mnie olśniło i żebym połączyła je w całość. Osobiście nigdy nie pozwoliłabym się tak ubrać mojemu facetowi, jednak jeśli on nie może, to ja wręcz przeciwnie ;-) Początkowo nie byłam przekonana do szmaragdowego koloru, jednak po założeniu okazał się całkiem ładny i za taką cenę, jaką dałam za komplet, grzechem byłoby nie brać. Dzisiejszy wtorek spędziłam na poszukiwaniu mebli do łazienki, dlatego zestaw totalnie na potrzeby wygodnego i szybkiego poruszania się po mieście - szmaragdową podstawę z męskiego działu H&M łączę z białymi trampkami i czarnymi okularami, również tej marki, jednak skoro, co za dużo to niezdrowo, to z działu damskiego ;-)
Koszula i spodenki: H&M.

Stylizacja: szamragdy z meskiego H&M

11 komentarzy:

  1. nie ukrywajmy, że o tyle o ile koszula na modelu wygląda dobrze, tak spodenki porażka.. Za to Twoje zestwaienie jest genialne, myślałam, że to kombinezon;) gratuluje pomysłowości;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze - takie proste a genialne - wygląda jak cudowny kombinezon o jestem na tak - fakt, że każda z tych rzeczy na facecie poraża i o ile koszule bym zniosła to moim zdaniem facet w tych szortach wyglądałby totanie niemęsko - zresztą widać to na załączonym obrazku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy rzut oka wygląda jak kombinezon. Baaardzo pomysłowo.Super!

    --
    www.tojestmodne.com
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, nigdy nie pomyślałam o zakupach na męskim dziale H&M, ale chyba się następnym razem przejdę po nim :) Super kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zestawienie, bylam pewna że to spodnium !


    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! Te ciuchy: kobieta-TAK, facet-NIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a jaki to rozmiar? s-m ? bo chyba męskie m jest większe od damskiego m ? jaki kupiłaś rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, ze się powtórzę, ale wyglądasz megaśnie :-)

    OdpowiedzUsuń