środa, 28 sierpnia 2013

Strój dnia: "I never liked you anyway" by H&M.


To jest jakieś nieporozumienie - przeglądam na blogach stylizacje dziewczyn w krótkich spodenkach, w słońcu, na rowerach, a ja rano na termometrze widzę 8 stopni i zakładam płaszcz do pracy. Zamiast zwiewnych sukienek, zamawiam grube swetry i płaszcze. Pijąc kawę 28 sierpnia, przeglądam w internecie kurtki zimowe - nie wiem, naprawdę nie wiem, co mnie podkusiło z tym Zakopanem ;-)
Dziś bardzo H&M'owo, wyprzedażowo - bluzkę i buty kupiłam za grosze miesiąc temu, a spodnie znajdziecie w aktualnej ofercie za 39,90 złotych, w przeróżnych kolorach i rozmiarach. Ja posiadam już 3 kolory, w planie mam kolejne 3, bo są mega wygodne i genialne do wszystkiego. Trochę złota dla poprawy humoru i wielka torba z secodhandu, którą uwielbiam.
Także, łykam witaminki, co by mnie żadna franca nie dopadła i tutejsze "u nas zima trwa 10 miesięcy, a potem już tylko lato, lato, lato" od dziś biorę poważnie do siebie. A dzisiejsza bluzka specjalnie dla dzisiejszej pogody, hej! ;-)


Bluzka, spodnie, buty, bransoletka: H&M. Torebka: Dorothy Perkins. Naszyjnik: Zara.

PS Żeby nie było, że narzekam na zimno, a w bluzce bez rękawów biegam po ulicy -  tak wyglądałam dziś, wracając z pracy - w jesiennym płaszczu, w botkach, z kapturem na głowie, chroniącym przed zimnym deszczem, 28 sierpnia, podobno w środku lata ;-)


13 komentarzy:

  1. fajny płaszczyk;)
    czy to są spodnie, które mają suwak z boku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem ze to mega dziwne, ale przez chwile modliłam się zeby Cie nic na tych pasach nie przejechało :)
    Kolejną dziwną rzeczą jest fakt, ze pół godziny przed pojawieniem się posta, zastanawiałam się kiedy pokażesz się w tej koszulce :D (wolę ją od tej żółtej :p)
    Na pocieszenie powiem Ci, ze ja również zaklinam pogodę i straszę ludzi, chodząc w koszulkach bez rękawków. Miny starszych "buci" - bezcenne.
    Buuuuziaki :*
    Ps. Fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moze instrukcja koczka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na upartego chodze w letnich sukienkach :D:D:D:D i chociaz rano jak lece do roboty jest mi mega zimno (mam na sobie sweterek albo zakiet) to po polduniu jest serio ladnie :9 bez szalu :) ale jeszcze wykorzystuje lato :D

    o jesieni nie mysle :P

    zapraszam do obserwowania! ja juz obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A mogłabyś powiedzieć w jakich jeszcze kolorach są te spodnie? Bo nie wiem kiedy wybiorę się do h&m :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarne, khaki, w borowe, zielone i czarno białe wzory ;-)

      Usuń
    2. dziękuję :)

      Usuń
  6. ja tez jestem nieszczesliwa posiadaczka tych spodni, ze wzgledu na cene rzucilam sie od razu na trzy pary i zaluje kazdego grosza wydanego na nie. zalozylam trzy razy, porozlazily sie, porozciagaly i teraz wygladam w nich jak w spodniach po starszej, trzy razy ciezszej ode mnie siostrze. cena tutaj idealnie odzwierciedla jakosc albo raczej jej brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic takiego z moimi się nie dzieje - zawsze zażalenie możesz złożyć z reklamacją w sklepie ;-)

      Usuń
  7. w środę odbierałam przyjaciółkę z dworca o piątej nad ranem w zimowych swetrze i jeszcze zmarzłam :)

    OdpowiedzUsuń