poniedziałek, 9 września 2013

Fajne miejsce w Zakopanem: Ogródek Trattorii Adamo - dobra, włoska pizza w centrum miasta.


Trattoria Adamo bazuje na wieloletniej rodzinnej tradycji i doświadczeniu. Jest doskonałą alternatywą dla tych, którzy poszukują w Zakopanem odmiennego klimatu oraz wyszukanych smaków kuchni włoskiej i europejskiej. Trattoria Adamo, to młodsza wersja mojego ulubionego Adamo, o którym będzie w innym wpisie. W tytule podkreśliłam, że dziś tylko o ogródku, bo na dobre zdjęcia ze środka przyjdzie czas. Dziś trochę o miejscu, gdzie zdecydowanie DOBRZE zjecie. Dlaczego podkreślam ogródek? Bo w lecie siedzicie w pachnących krzakach lawendy, mięty i innych ziół prowansalskich, które budują odpowiedni klimat. Jako maniaczkę wszystkiego, co toskańskie, mój ulubiony ;-)


Trattoria Adamo miała chyba na celu wprowadzenie włoskiego klimatu w środku góralskiego, przesyconego regionalnymi karczmami miasta, i chyba jej się to udało - z racji tego, że restaurację mam rzut beretem od domu, bywam tam często i jadłam tam naprawdę dużo. Jeśli mam jednak szczerze polecić jedną rzecz, zdecydowanie polecam włoską pizzę, której nawet ja (a zjeść mogę naprawdę dużo) nie zjadam do końca ;-) Jeśli jednak mam być do końca szczera, kiedy już doczekacie się menu, zanim zajrzycie do środka, od razu zamówcie coś do picia, bo dostaniecie to szybko, a na późniejsze danie "troszkę" poczekacie ;-)


Zdecydowanym plusem tego miejsca jest jedzenie. A poza tym, to po zajęciu miejsca przy stoliku, musicie uzbroić się w ogromną cierpliwość do wszystkiego i wszystkich. Ale obiecuję, że kiedy już doczekacie się na zamówienie, smak zdecydowanie przywróci Wam dobry humor ;-)


Podsumowując, długo posiedzicie, ale dobrze zjecie. Druga gwiazdka Skalskiej przyznana zdecydowanie za jedzenie ;-)
Trattoria Adamo znajduje się przy Placu Niepodległości 1. Można tam dotrzeć pieszo – to zaledwie 50 metrów od Krupówek - lub podjechać samochodem i wygodnie zaparkować na parkingu pod Kinem Sokół, obok restauracji.

4 komentarze:

  1. Ja również polecam! A przy tak pięknej pogodzie dłuższe czekanie wcale nie przeszkadza :)
    Pozdrawia bee's killer :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. klimatyczne miejsce, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejsce wygląda super, ale dla mnie w Zakopanem i okolicach nic nie pobije Dominium na szczycie Kasprowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog <3 podoba mi się ;D
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń