sobota, 7 września 2013

Fajne miejsce w Zakopanem: Pub Cafe Tygodnik Podhalański - dobry widok, dobra kawa i dobre jedzenie.


Cykl wpisów, o które tak bardzo prosicie, rozpoczynam od miejsca, w którym się zakochałam od pierwszego wejrzenia. Kiedyś była tu kawiarnia „Pyszna”, potem przez lata redakcja Tygodnika Podhalańskiego, teraz wchodząc lub wyjeżdżając na 4 piętro Domu Towarowego „Granit”, traficie do kawiarni ze zdecydowanie najpiękniejszym widokiem w Zakopanem. I tu też poznałam mojego męża, jakby ktoś jeszcze nie wiedział ;-)


Kawiarnia zaskarbiła sobie serca gości nie tylko doskonałą kawą i słodkościami ale przede wszystkim zapierającą dech w piersiach panoramą miasta i Tatr rozciągającą się z tarasu. Do tego dostaniecie cudowny smak sypanej herbaty, kieliszka wina czy kolorowych cocktaili. Do dyspozycji gości są leżaki oraz koce na chłodniejsze wieczory. We wnętrzu lokalu można podziwiać najciekawsze kadry reporterów Tygodnika Podhalańskiego oraz zatopić się w lekturze lokalnej gazety.


W słoneczne dni można wygrzewać się na leżakach, rozkoszując się oferowanymi przez kawiarnię napojami i smakołykami. Osobiście jestem wierną fanką tostów, serwowanych z szynką, serem i suszonymi pomidorami, mrożonej kawy i równie zimnego piwa, w takie dni jak ten ;-)


 Dobry lunch, spotkanie biznesowe czy z przyjaciółmi, romantiko randki i kameralne, wieczorne posiadówy - tylko tu ;-)

Mistrzostwo świata - pierwsza gwiazdka Skalskiej przyznana :D
 Pub Cafe Tygodnik Podhalański, Zakopane, ul. Kościuszki 3.

10 komentarzy:

  1. jedzenie wygląda dość fajnie i nie jest wcale drogie, a widoczki cudowne :) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz i jakie fantastyczne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsce :) łatwo się w nim zakochać.
    skąd masz tą futrzaną marynarkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Skalska dawaj dawaj jeszcze ze dwa dobre miejsca, bo wlasnie se z lubym zastanawiamy czy jechac czy nie jechac ( chociaz w sumie zaliczka za spansko wplacona). Zdjeciami mnie zachecilas, ale jeszcze ze dwa chociaz miejsca do odwiedzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  5. !LOVE!
    I więcej mówic nie trzeba! :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Miejsce wydaje się być fantastyczne, a te tosty to jedna porcja? Jeżeli tak, to baaardzo hojna jak na 13 PLN - tym większy plus dla kawiarni! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się strona ;) sporo informacji i estetycznie przedstawione.
    Pozdrawiam

    Here is my page :: reklama

    OdpowiedzUsuń
  8. Blondynka i to jeszcze bez okularów? Dawniej wygladałas korzystniej. Oczywiście to tylko moje zdanie. Slavo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłem na początku kwietnia i potwierdzam, że kawiarnia z tym tarasem jest fajnym miejscem gdzie można się zrelaksować podziwiając szczyty Tatr. Bardzo miło wspominam kawusię z przepysznym ciastem i bajeczny widok.
    Polecam wszystkim.
    Z pewnością dla mnie i moich znajomych to pozycja obowiązkowa przy następnym pobycie w Zakopanem.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja się ciesze że cie znalazłam!!! teraz bedę mogła odkrywać nowe miejsca!!!!!

    OdpowiedzUsuń