poniedziałek, 30 września 2013

Strój dnia: Cat lover, czyli tunika i kot z H&M.


W tym kocie zakochałam się, jak tylko pojawił się w zakopiańskim H&M'ie, aczkolwiek zakochałam się w nieco mniejszej wersji, na przodzie rozkloszowanej sukienki, która była zdecydowanie za krótka na mnie. Z bólem serca przechodziłam obok niej, a potem koty rozeszły się jak najświeższe bułki i zostałam sama. I teraz, niech żyją wyprzedaże! Kiedy przedwczoraj zobaczyłam jeden jedyny egzemplarz tej tuniki (która nie jest co prawda tamtą sukienką, ale futrzak jest ogromny i równie kochany), uznałam to za przeznaczenie i... przygarnęłam kota do domu ;-)


Sukienka: H&M
Kurtka: Next
Torebka: www.sequinshoes.pl
Zegarek: Parfois
Buty: CCC

+ ♫ Capital Cities - Safe and sound

8 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba!!! Tunika prezentuje się wyjątkowo i ciekawie.No i kot znalazł dom.. :P

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tę tunikę na jednej z fot SS z Coke Live Music Festival. Robi wrażenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tunika jest cudna i też się w niej zakochałam :)
    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz fantastycznie ! sukienka jest obłędna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa też chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha! :) kocham koty, a ten jest rewelacyjny! Czuję się zainspirowana i chyba go podkradnę :p
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    całuję
    http://allaboutwomanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny ten kot! :-) Ale buty też mi się bardzo podobają.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń