poniedziałek, 2 września 2013

Strój dnia: Długi kardigan + sandały, koturny meliski.


Kiedy pisałam o tych butach dosłownie kilka tygodni temu, naprawdę miałam nadzieję, że nie będę ich ściągać z nóg, bo "ciepłe, deszczowe, jesienne wieczory itp. itd.". Jednak dziś, patrząc na to, co mam za oknem, nie chcę wykrakać, ale o ciepłych wieczorach w tym roku to już chyba mogę tylko pomarzyć ;-) Jest już takie zimno, że ciepłe płaszcze, kurtki i swetry schodzą z półek w naszym sklepie jak najświeższe bułeczki, a ja wszystkie odkryte buty powoli układam głęboko w szafie, co by powoli zapadły w sen zimowy. Dlatego z bólem serca przypuszczam (aczkolwiek obym się myliła), że to ostatni, tak letni, strój dnia w tym sezonie.
Długi kardigan w kolorze pudrowego różu to jeden z moich ulubionych swetrów w szafie i bardzo często łączę go właśnie z takimi luźnymi sukienkami. Buty, gumowe sandały na koturnach od DeeZee, to jedne z najwygodniejszych butów, jakie na nogach miałam. Do tego torebka, upolowana w secondhandzie za złotówkę (mam nadzieję, że jeszcze Wam się tu nie przejadła) i takim zestawem powoli żegnam lato, witając zimną jesień, hej!



Kardigan: Zara. Sukienka: H&M. Torebka: Dorothy Perkins. Buty: www.deezee.pl
Enjoy! ;-)

17 komentarzy:

  1. Ja wczoraj po mszy, na którą ubrałam odsłonięte buty, wylądowałam w CCC i od razu kupiłam dwie pary jesiennego obuwia.
    Moje zaklinanie lata, nie poskutkowało...
    Kardigan- big Love!, buty.. wiem, ze one są gumowe, ale ja i tak bede je nazywac plastikowymi :) i zapewne dopóki sama nie wypróbuje- nie przekonam się :p
    xoxo
    Ps. Dzięki ;* (wiesz, za co :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja Kasiu :)
    przepiękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kardigan i urocze bucisze. :))
    POzdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. I nastała "zimność"!!! Mi też już tęskno za latem..

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ejjj ja tam wierzę w babie lato:P i weekendowe 26 stopni(tak podobno ma byc w tą sobote i niedzielę):D.
    Śliczne buty, sama mam podobne, mega wygodne, pozdrawiam i już wiem (dzięki Asi L.)gdzie jest bardzo dobra fryzjerka w Zakopcu;)pozdr.

    http://szpilkipodgiewontem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są świetne! A dom za Tobą przepiękny! Jaka to ulica Zakopanego? To jakiś pensjonat?
    pozdrawiam!
    aga

    OdpowiedzUsuń
  7. a u nas jeszcze cieplo, nie ma szalo, rano zakiecik trzeba zarzucic ale od czwratku ma byc 26stopni :)

    slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe zestawienie. Podoba mi się sweter, ale pewnie bym sobie go przytrzasnęła krzesłem w pracy :( Elegancja Francja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciki są super ale mnie zachwyca też sweterek!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. hej ! mam pytanie co do sukienki ile ona kosztowała ? jest z obecnej kolekcji ? to jest ta za 39,90 dopasowana do ciala czy luzniejsza ? jak mozesz to prosze podaj mi linka do niej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 39,90, standardowy basic z krótkim rękawem ;-)

      Usuń
  11. Hej Kasiu,
    znalazłam Twój blog przez przypadek zupełny i jestem zachwycona. Wspaniałe porady odnośnie włosów. Też mam ich bardzo dużo i są bardzo grube, zapisałam sobie Twoją miksturę i dziś robię :) Stylizacje są rewelacyjne. Mam taki kardigan w identycznym kolorze i takiej długości i czaiłam się, czy mogę go założyć. Dziś zakładam do pracy! A Twojego bloga wrzucam w zakładki i codziennie Cię odwiedzę :)Pozdrawiam Ania ze Szczecina.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja, uwielbiam ten sweter!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również na mój blog: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej!
    Super blog <3
    Masz genialne wyczucie stylu.
    Wyglądasz zjawiskowo, oczywiście będę tutaj stałym gościem ( dodaje do obserwowanych).
    w wolnej chwili zapraszam do mnie:)
    www.szoya.pl

    OdpowiedzUsuń