środa, 30 października 2013

NEW IN: Mom jeans.


Wystarczy, że włączycie jakikolwiek serial albo film z przełomu lat 80 i 90 ubiegłego wieku, a dostaniecie taką porcję spodni typu Mom Jeans, że nikt lepiej Wam tego nie zobrazuje ;-)
Mom Jeans to duże spodnie, z wysokim stanem, które w ogóle nie są pochlebne dla damskich pośladków (ba! można nawet powiedzieć, że dla całej sylwetki), jednak w tamtym okresie miała je chyba każda kobieta. I oto mamy koniec 2013, a Mom Jeans powracają, jednak w bardziej zaktualizowanym klimacie. Zaryzykował Levi's, hurtowo zareagował Topshop i Zara, tworząc spodnie, które zaczynają zajmować godne miejsce w szafie. I choć teraz 80% kobiet mówi im stanowcze "nie", na wiosnę większość i tak kupi choć jedną parę ;-)

 www.asos.com


www.topshop.com



www.levi.com

Jeśli ktoś przekonał się i lubi fason Boyfriend, wersja Mom jest fajną alternatywą, którą warto nabyć na nadchodzące sezony. Ja już zakupiłam, właściwie to trafiłam na kultowy model Levi's, podczas ostatnich zakupów (o których pisałam już TU, wiec chyba nie muszę pisać, ile zapłaciłam), powiesiłam w szafie i powoli się przełamuję - jak wyglądają Mom Jeans w mojej wersji zobaczycie w kolejnych wpisach ;-)

4 komentarze:

  1. Hahah u mnie też jedne wiszą...ale nie wiem czy się doczekają :P

    OdpowiedzUsuń
  2. haha mam i JA!! :D a z tym przełamaniem się jest najciężej.. ale potem już z górki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś taki ....hahaha :D Pewnie będę buszować po sh :D

    OdpowiedzUsuń