wtorek, 15 października 2013

Skalska dla Przymierzaj.pl: All black - w spodniach, czy w sukience?

Przymierzaj.pl to fantastyczne miejsce w sieci, gdzie każda kobieta wirtualne może przymierzyć ubrania, które znajdują się aktualne w sklepie. W skrócie, sklepowa przymierzalnia w domu - brzmi fajnie, prawda? ;-) Przyznam szczerze, że strona wciąga, tym bardziej, że ubrania można zapinać, rozpinać, torebki przekładać z ręki do ręki, można oglądać modelkę z każdej strony, a obok zestawu wyświetla się podsumowanie, ile pieniędzy trzeba by było przeznaczyć na takie zachcianki. Z resztą sami musicie to wypróbować ;-)

Ja już zalogowałam się na stronie, mój profil możecie śledzić tu: Kasia Skalska dla Przymierzaj.pl
a poniżej dwa zestawy, ostatnio w mojej ulubionej tematyce "all black". W obie stylizacje mogłabym od razu wskoczyć i wyjść na kawę ze znajomymi, spotkanie biznesowe, czy z małą modyfikacją, nawet do pracy.

Pierwszy zestaw z sukienką, sięgającą delikatnie za kolano, długością, która będzie bardzo popularna w nadchodzących sezonach. Niestety taki fason dedykowany jest kobietom o zgrabnych łydkach, jednak oczywiście odpowiedni obcas i dodatki potrafią działać cuda. Skórzana kurtka, bogaty naszyjnik i zgrabny obcas - niczego mi więcej do szczęścia nie trzeba ;-)


Drugi zestaw jest mi równie bliski, co pierwszy, jednak sukienkę zamieniam w spodnie z szerszą górą i zwężanymi nogawkami. Torebki woreczka z frędzlami szukałam i to właśnie dzięki tej wirtualnej przymierzalni odkryłam, gdzie powinnam się po niego udać ;-)


Oto moje dwa zestawy "all black":


nie sugerując się ceną, który zestaw wybralibyście Wy - w spodniach, czy w sukience? ;-)

3 komentarze:

  1. Sukienka :)) Ja jednak wolę mierzyć ciuchy w realu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Typowe, mnie podoba się bardziej wersja w spodniach a co za tym idzie wersja droższa :-D
    Pozdrawiam,
    mika

    OdpowiedzUsuń