wtorek, 22 października 2013

Skalska dla Przymierzaj.pl: Sposób na boyfriend jeans.

O mojej współpracy z przymierzaj.pl pisałam już wcześniej, dlatego tych, co przeoczyli, odsyłam do odpowiedniego wpisu.
Mój profil możecie śledzić tu: Kasia Skalska dla Przymierzaj.pl

Dziś na tapecie stawiam spodnie boyfriendy, mój ulubiony fason jeansów w tym sezonie, które ubieram prawie do wszystkiego - z grubym swetrem, warstwowym zestawem "na cebulkę" i workerami, tworzy klasyczny zestaw, gotowy do założenia do pracy, na zakupy czy spacer, natomiast wystarczy do spodni dodać szpilki oraz bogatą biżuterię, żeby śmiało stworzyć zestaw bardziej elegancki. Poniżej moje zestawy, właśnie w tych dwóch kategoriach - w każdy mogłabym od razu wskoczyć ;-)



nie sugerując się ceną, który zestaw wybralibyście Wy - 1, 2, 3, czy 4? ;-)

4 komentarze:

  1. zastanawiam się pomiedzy 1 a 2:) te dwa podobają mi się najbardziej:)
    modelka ma strasznie chude nogi;p
    pozdrawiam
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nr.4 jest najbardziej w moim stylu :) Chociaż wszystkie są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawy :-) Ale chyba nr 1 i 2 są najbardziej w moim stylu. Prosty, długi kardigan to coś na co stawiam w ostatnich tygodniach :-)
    Pozdrawiam,
    mika

    OdpowiedzUsuń