piątek, 4 października 2013

Strój dnia: Czernie, biele i szarości, czyli październik z H&M.


 Odkryłam wspaniałe miejsce w Zakopanem, ścianę tak fajnie pomalowaną, że nie mogłam powstrzymać się przed zrobieniem sobie przy niej zdjęcia. Strój dnia pozostawia wiele do życzenia, ale pogoda jest tak cudna, że nie wiadomo, jak się ubrać - wychodząc na 8 do pracy jest minusowa temperatura i zmrożona trawa, a po południu tak ciepło, że wracając do domu, ściągam z siebie kurtkę. Albo na odwrót. Po prostu ryzyk fizyk, w co się ubrać, dlatego u mnie dziś mieszanka wybuchowa - właściwie wszystko, prócz kurtki, mam na sobie z H&M, a ciekawostką niech będzie ciepły, gruby i wielki szal, który uwielbiam, a kupiłam znów na moim ulubionym dziale, dziale męskim, przeceniony z 79,90 na 10! Dlatego zimową czapkę i szal łączę dziś z wysokimi, skórzanymi trampkami i w takim stroju poszłam szukać butów na zimę. Oczywiście butów nie znalazłam, bo w tym sezonie wyjątkowo nic mi się nie podoba, a jak spodobały mi się śniegowce Emu, które byłyby idealne na tutejsze śniegi, to moi towarzysze poszukiwań, oczywiście towarzysze płci męskiej, uznali je za najbrzydsze buty, jakie może założyć kobieta, i tak głośno mi to uświadamiali w sklepie, że zwątpiłam i wyszłam. I dlatego jak tak dalej pójdzie, to będę w trampkach w zimie chodzić ;-)


Sukienka, czapka, szal, buty, torebka: H&M.
Kurtka: Next.

+ ♫ Wally Lopez - You Can't Stop the Beat ft. Jamie Scott

9 komentarzy:

  1. Zestaw bardzo mi się podoba :) Na luzie i z wyczuciem dobrego smaku :)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  2. szalik swietny- zazdroszcze ...
    co do emu. Równiebracż uważam że są to najbrzydsze buty jakie kobieta moze ubrać, ale MAM i nie zaluje bo jest mi mega cieplo w nich! trudno niech sobie myśla co chca inny, ważne zeby Tobie bylo cieplo w nogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. szalik swietny- zazdroszcze ...
    co do emu. Równiebracż uważam że są to najbrzydsze buty jakie kobieta moze ubrać, ale MAM i nie zaluje bo jest mi mega cieplo w nich! trudno niech sobie myśla co chca inny, ważne zeby Tobie bylo cieplo w nogi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, luźny zestaw. Powinny Ci się też spodobać ciuchy stąd: http://loveitshop.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzooooo fajny zestaw, moi faworyci to szal i trampki- genialne! (szkoda ze u mnie nie ma H&M :-( ) A ściana - niesamowita, nie spodziewałabym się odnaleźc coś tak nie góralskiego w Zakopanem :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne tło do zdjęć. Zestaw też bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. strój niby prosty, a przykuwa uwagę :)
    no i tło faktycznie śmieszne i ciekawe!
    szaliczek<3

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń