piątek, 11 października 2013

Wedding inspirations: Ślub Jenn i Marka.

Marek to mój kuzyn, Jenn to jego przepiękna żona. Trzy tygodnie temu powiedzieli sobie "tak", od trzech tygodni oglądałam ich zdjęcia z przeróżnych aparatów, jednak kiedy wczoraj zobaczyłam te, które wyszły spod ręki profesjonalisty, do tego stopnia zachwyciłam się, że postanowiłam się z Wami nimi podzielić ;-) O tym, że biała suknia Panny Młodej, czarno - biały klasyk Pana Młodego, Druchny w czarnych sukienkach oraz kolorowe buty i bukiety są w stu procentach moim gustem, chyba nikomu nie muszę powtarzać ;-) Mistrzostwo świata, co za chwilę sami będziecie mogli zobaczyć.

Przeglądam bardzo dużo zagranicznych stron z fotografią ślubną, zachwycam się niemal każdym zdjęciem. Nic więc dziwnego, że zdjęciami ze ślubu Marka i Jenn zachwycam się podwójnie. Dlatego dziś śpiewamy sto lat nowożeńcom, a potem klikamy w poniższe zdjęcie, którym przenoszę Was prosto do magicznej galerii ;-)

GALERIA

(zdjęcie: www.geneverege.com)

PS Poza tym, dobrze zapamiętajcie sobie tę dwójkę, bo za rok zrobi się o nich równie głośno ;-)

4 komentarze:

  1. Szczególnie pomysł z bukietami w różnych kolorach przypadł mi do gustu,na dodatek są takie jak lubię-zgrabne,skromne i nieprzekombinowane.Czarne sukienki druhen,zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie...Nie pomyślałabym o takim kolorze...W moich marzeniach druchny zawsze były jasnoszare.Te wszelkie fiolety,róże i żółcie zawsze mnie irytowały...a kiedy będziemy mogli podziwiać Twoją sesję zdjęciową?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, piękna para. Widać, ze wszystko było zaplanowane z wyjątkową precyzją i dokładnością. Wyjątkowość tego dnia niesamowicie oddają zdjęcia :-)
    xoxo,
    mika

    OdpowiedzUsuń