czwartek, 7 listopada 2013

Korale na pierwszą rocznicę mieszkania pod Giewontem - Perły Swarovski od ARTEO Bijou.

 Właśnie mija dokładny rok, odkąd przeprowadziłam się do Zakopanego. Co się zmieniło, co dało mi w kość i czego się nauczyłam? Jest tego tyle, że książkę już mogłabym pisać ;-)
Na pierwszą rocznicę mieszkania pod Giewontem, postanowiłam kupić sobie korale (na początku miały być to kierpce, ale doszłam do wniosku, że nie jestem jeszcze na nie gotowa ;-)). Jako góralka z wyboru szukałam jakiejś alternatywy między prawdziwymi, tradycyjnymi koralami góralskimi, a czerwoną, tanią wersją dla turystów. Szukałam czegoś, co połączy moją naturę rozkochanej w górach ceperki, czegoś niebanalnego, co już zawsze będzie przypominać mi moje pierwsze powiązanie z góralską tradycją i folklorem. Szukałam i szukałam, aż... korale same do mnie przyszły ;-)




Jak idealnie połączyć góralski motyw z ceperską nutką? Cudownymi perłami Swarovskiego!



Jest mi niezmiernie miło, że moją rocznicową zachciankę spełniła firma Arteo Bijou, podsyłając mi komplet z białych pereł Swarovskiego (swoją drogą, do kupienia tu: Komplet Pereł Swarovski). Idealnie trafione w mój gust, inne niż wszystkie i o wiele ładniejsze niż na zdjęciach. Na chwilę obecną tak bardzo podoba mi się ich delikatność i urok, że zastanawiam się nad założeniem ich w dniu ślubu. Byłoby? ;-)
 

Arteo Bijou - webside
Arteo Bijou - facebook

12 komentarzy:

  1. Moim zdaniem do ślubu idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powinni tego zabronić, perły Swarovski za 150 zł i kolczyki Swarovski za 20 zł na allegro,tak jak torebka Chanel za piec dolarow u chinczyka na targu. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie półfabrykaty są oryginalne :) SWAROVSKI Elements otrzymujemy w opakowaniach z napisem MADE IN AUSTRIA
      Cena niewiarygodnie niska, ponieważ zarówno my, jak i inni sprzedawcy na allegro kupujemy w hurtowych ilościach. Sprzedawców-konkurentów jest bardzo dużo i nie da się wysokiej marży ustalić.

      Natomiast chętnie sprzedam Pani(u) te perły za 600 zł :) Poczuje się Pan(i) znacznie lepiej....

      Pozdrawiam.

      ARTEO-BIJOU

      Usuń
  3. rewelacyjna iżuteria. powiedz jak farbujesz włoski? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne , filigranowe , idealne na ślub !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne , pasują do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są, jak najbardziej do ślubu! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał! Świetne i bardzo ślubne :) Myślisz, żeby założyć cały komplet czy tylko część?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jeszcze nie wiem, pewnie decyzję podejmę tuż przed wyjściem, jak wszystko poubieram na siebie ;-)

      Usuń
  9. Piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń