niedziela, 17 listopada 2013

MY HOME: DIY - Białe, salonowe drzewko ozdobne - alternatywa dla kwiatów w wazonie.

Lubię mieć w salonie na stole kwiaty - przerobiłam już storczyki, róże w różnych kolorach, stokrotki, lawendę... Kobieta zmienną jest, dlatego potrzebowałam czegoś nowego ;-) Dzisiejszy projekt DIY to dobra alternatywa dla wszystkich kwiatów wazonowych i dość efektowna ozdoba, a skoro zachwycają się nią wszyscy, którzy nas odwiedzają, postanowiłam podzielić się pomysłem z Wami ;-)


DIY:
Do wykonania kulek potrzebowałam papieru śniadaniowego i sznurka.


 Osobiście do każdej kulki użyłam 3 kartek papieru, który najpierw złożyłam w harmonijkę o szerokości około 1,5 cm. Następnie przewiązałam sznurkiem i przycięłam końce w szpic, jak na pierwszym zdjęciu. Następnie rozłożyłam harmonijkę i porozkładałam papier na wszystkie strony, tworząc kulkę.


Moje drzewo to nic innego jak gałąź żywopłotu, umieszczona w przezroczystym wazonie, wypełnionym solą.


Dla ciekawości powiem, że to jest chyba jeden z najtańszych. a zarazem najbardziej efektownych projektów DIY HOME, jakie zrobiłam: papier śniadaniowy - 2 złote, sól - 2 złote, sznurek i wazon na pewno każdy ma w domu, a żywopłotu jeśli ktoś nie ma, to jakiś krzak na pewno rośnie w okolicy ;-)




PS Empik przybył do Zakopanego - jedni narzekają na jego wielkość, ja wyniosłam z niego cała torbę dobrej prasy dla maniaków urządzania domów po swojemu, dlatego spodziewać się tu tego dużo ;-) Enjoy!

9 komentarzy:

  1. świetny pomysł :))))))))))) ps. piękne usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdolniacha z Ciebie ;) ladnie Ci to wyszlo :) fajna ozdoba salonu..
    EMPIK - uwielbiam !!! :)) zawsze znajde tam cos dla siebie :] i maja fajne gadzety :]
    pozdrawiam cieplo w ten listopadowy dzien..

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę się do roboty, mój kot będzie zachwycony! :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zobaczyć Twoje spodnie, tudzież pasek(?) z kwiatami, który masz na zdjęciach dziś dodanych być może było już o tym głośno, ale od niedawna śledzę Twój blog, a podobnie jak Ty uwielbiam ubrania z motywami kwiatowymi, szczególnie tymi haftowanymi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest go więcej: http://www.kasia-skalska.blogspot.com/2012/02/jam-sie-pieknie-ubieraa-pieknie-stroia.html ;-)

      Usuń
    2. Dzięki, pas jest zniewalajacy, mam podobny, ale inne zapiecie, Twoj ma ciekawe rozwiązanie!;)

      Usuń
  5. Kochana Ty masz naprawdę talent!!! Kolejne cudo stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drzewko świetnie pasuje do wnętrza, wygląda bardzo oryginalnie ! Dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń